نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل بر اساس توضیحات و برنامه های وی بوده است.
علیرضا بیرانوند فردا در جلسه با مدیران تیم شرایط خود برای ادامه همکاری را دنبال خواهد کرد.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
مدیرعامل خیبر در مورد وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به تمایل مسکو برای جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات رفع تحریم‌ها تصریح کرد که هنوز فرصت برای رسیدن به توافق نهایی در وین برای ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه ای غیرعلنی تشکیل دادند.در این جلسه مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: باتوجه به اهمیت مسائل ارزی در کشور که لازمه یک هماهنگی جدی و قوی بین دولت و مجلس برای سامان دادن این بازار است، امروز از ساعت ۸ صبح تا این لحظه، مجلس با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیرعلنی داشت.
محمدمهدی اسماعیلی: با تهاجم فرهنگی سی ساله روبرو هستیم و دشمن روی نمادها و سبک زندگی مردم کار می‌کند.
فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید به جمع بندی رسیده و به دنبال توافق نهایی با کمیته ملی المپیک است.
مناطق زلزله‌زده خوی این روزها بعد از وقوع زلزله حال و هوای متفاوتی دارد و یک ایران اینجا جمع‌اند، شایعات بیش‌تر از پس‌لرزه‌ها دل مردم را می‌لرزاند و آنها می پرسند کِی به خانه برمی‌گردیم؟
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اساسا متن توافق بر اساس مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته است، آماده جمع بندی است و تعلل طرف آمریکایی باعث این شده که توافق جمع بندی نشود./ اقدامات غیر سازنده آمریکا منجر به تاخیر در توافق شده است.
وزیر خارجه کشورمان، با اشاره به مذاکراتش با جوزپ بورل، گفت: به ایشان گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز و متون پیش رو، آماده جمع بندی هستیم.
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمع‌بندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کردیم.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نظرات جمهوری اسلامی ایران برای جمع‌بندی مذاکرات به هماهنگ‌کننده ارسال شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار کرد: همانطور که می‌دانید روند مذاکرات ماهیت خاصی دارد به دلیل حساسیت موضوع و به دلیل محرمانه بودن موضوع مذاکرات همه طرف‌ها تا الان سعی کرده‌اند تا به ماهیت محرمانه بودن مذاکرات پایبند باشند به این جهت که رسانه‌ای کردن زودهنگام کمک به نتیجه مذاکرات نمی‌کند و باید در بازه زمانی مناسب خود، این اطلاع رسانی صورت بگیرد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: زمان آن است تا توافق برجام بدون تاخیر بیشتر جمع‌بندی شود.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.
وزیر امور خارجه اعلام کرد: تا ساعت ۱۲ امشب اخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اروپایی می‌دهیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ایران‌ آماده جمع‌بندی مذاکرات در مدت زمان کوتاهی است، اگر طرف مقابل نیز آماده اقدام مشابه باشد.
بر اساس جمع‌بندی آرای اعضای آکادمی چهاردهمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزدهای این رقابت در بخش‌های فنی اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ