وزیر امور اقتصادی و دارایی از امضای یک توافقنامه برای تشکیل کمیته مشترک سرمایه‌گذاری بین ایران و عمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک نشست مشترکی با سرپرستان و اعضای کادر فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار کردند.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور را خواستار شد.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت که 10 خرداد نتایج نهایی در این خصوص اعلام می شود ولی باشگاه ها می توانند امشب در سامانه مذکور، از نتیجه اولیه اطلاع کسب کنند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
وزیر اقتصاد گفت: کمیته‌ای متشکل از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر مصوبه‌ای را که تشخیص دهد پیامدهای اقتصادی دارد، در جلسه هیأت دولت مطرح می کند تا از این به بعد خروجی‌های باکیفیتی داشته باشیم.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از تصمیم‌گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان‌ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری جلسه با مدیر منتخب کمیته ملی المپیک برای تیم امید است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: برای بیش از ۹۰ نفر از مقامات و مسببین و مباشرین این جنایت کیفر خواست آماده شده است که مراحل خود را طی می‌کند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تشکیل کمیته مشترک حفاظت از پل‌های تاریخی اصفهان با مشارکت نهادهای خدمات رسان شهری خبرداد.
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بلغارستان،به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.
رحمانی از رایگان شدن گاز طبیعی برای حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار مشترک که ۸۷۳ هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
کمیته‌های مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
جلسه مشترک وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای حل مشکل این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ