نشست مشترک کمیته حمل و نقل بین المللی جاده ای با حضور نمایندگان آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان در مشهد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس با اشاره به تداوم همکاری پارک فناوری پردیس با مجموعه‌های بین‌المللی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرمستقیم در همکاری با دانش‌بنیان‌های خارجی محقق می‌شود.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
وزیر امور خارجه در آستانه عزیمت سفیر ایران به استرالیا بر توسعه فضای تعامل و همکاری بین دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی و تجاری تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در دیدار با وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر آمادگی معاونت علمی برای مشارکت در توسعه این صنایع کهن و باستانی در کشور تاکید کرد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در سفری یک روزه به مسکو با معاون وزیر حمل و نقل روسیه دیدار و درباره گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی گفت‌وگو کرد.
هیأت ازبکستانی و وزیر راه و شهرسازی کشورمان در خصوص تدوین و اجرایی کردن برنامه جامع توسعه همکاری‌های حمل‌ونقلی در تمام شقوق و اجرای موافقتنامه عشق آباد توافق کردند.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
اولین همکاری مشترک فدراسیون تنیس و فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی با برگزاری لیگ تنیس ساحلی کیش «جام خلیج فارس» آغاز شد.
مقامات ایران و روسیه در جریان کمیسیون عالی پارلمانی، مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ و نقل، کشاورزی و مراودات پولی و بانکی انجام دادند.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه های نفت، گاز و سلامت خبر داد.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "۷۰ تا ۱۵۰" نفره خبر داد.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ادارات و سالن‌های دولتی هنوز به طور کامل با مدارس همکاری نکرده‌اند.
معاون اول رییس جمهور گفت: ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه همکاریهای ایران و آذربایجان در بخش حمل و نقل وجود دارد و تهران مصمم به تقویت همکاری‌های خود با باکو است.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
معاون وزیر دفاع روسیه امروز در حاشیه دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در دیدار معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران گفت: همکاری های نظامی مسکو و تهران با پویایی خاصی در حال توسعه است.
در دیدار وزیر اقتصاد کشورمان و وزیر کار و بازرگانی جمهوری موریس، بر توسعه همکاری های اقتصادی طرفین تأکید شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ