طبق توافق صورت گرفته کمیته مشترکی به ریاست محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی از طرف شهرداری تهران و سید حسن الشریفی، شهردار کربلا از طرف مقابل، تشکیل خواهد شد تا ضمن همکاری معمول در ایام اربعین در نشست‌های مشترک بعد از اربعین به بررسی و زمینه‌سازی همکاری بیشتر دو شهر بپردازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
زمان حرکت قطار تهران- کربلا از مبدا تهران، در تاریخ‌های ۳۱ مرداد، چهارم شهریور، ۲۵ شهریور، ۲۸ شهریور، یکم مهر و چهارم مهر در نظر گرفته شد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران در هفته‌های آتی خبر داد.
اگرچه همانطور که سیدمیعاد صالحی -مدیرعامل راه‌آهن ایران- تاکید دارد، این مسیر می‌تواند به‌عنوان یک مسیر خوب برای جابه‌جایی زائران ایرانی به‌سمت کربلا در طول سال مورد استفاده واقع شود. باوجود این، ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و هنوز از اینکه عراق چه اقدام جدیدی برای تحویل زمین به ایران جهت شروع عملیات مین‌روبی انجام داده، خبری منتشر نشده است.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از انجام تفاهمات میان ایران و عراق در حوزه ریلی به ویژه احداث راه‌آهن شلمچه_بصره و راه‌اندازی مجدد قطار ترکیبی تهران-کربلا خبر داد.
سقاخانه عزیز محمد، با توجه به بحران کم‌آبی شهر تهران در آن دوران و لزوم وجود سقاخانه‌ها به‌عنوان یکی از منابع تأمین آب مردم و نیز یادآوری واقعه کربلا و بستن آب فرات بر روی حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یارانش ساخته شده است.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از افتتاح شعبه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا با سرمایه گذاری عراق و مدیریت متخصصان ایرانی خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
با توجه به افزایش بی‌سابقه حضور زائران مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلا و نجف و دمای بسیار بالا در عراق، با تصمیم جمهوری اسلامی ایران قرار شد چند محموله مواد غذایی جهت توزیع میان زوار به نجف ارسال شود.
مدیرعامل شرک راه آهن از ادامه فعالیت قطار مسافری ترکیبی تهران-کربلا تا پایان امسال و در ماه های پس از ایام اربعین خبر داد.
معاون مشاوره و امور روان شناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، از راه اندازی اتاق مشاوره در طول مسیر تهران تا کربلا برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کاروان «سرزمین امید» خبر داد.
اجتماع اربعینی ها در مصلای تهران چند روز زودتر از پیاده روی اربعین، حس و حال قدم زدن در جاده نجف کربلا را با حضور قشرهای مختلف زنده کرد.
صبح امروز نخستین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.
امروز نخستین قطار ترکیبی تهران _ کربلا حرکت خود را آغاز کرد.
سازمان راهداری از لغو تمام سفر‌های اتوبوسی به عراق خبر داد و اعلام کرد: تمامی اتوبوس‌ها به سمت پایانه‌های مرزی کشور عراق لغو شده و تنها تعدادی اتوبوس برای بازگرداندن زائران در پایانه‌ها مستقر هستند.
بنا به اطلاعیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران قطار ترکیبی تهران - کربلا که مقرر بود روز سه‌شنبه ۸ شهریور ساعت ۱۱ صبح از تهران به مقصد کربلا حرکت کند، تا اطلاع ثانوی لغو شد.
زاکانی از انعقاد پیمان خواهرخواندگی میان تهران و کربلا خبر داد.
مدیرعامل شرکت راه آهن به منظور بررسی میدانی خطوط ریلی و ارزیابی شرایط سفر زائران، هفته گذشته با قطار از مسیر ریلی تهران به کربلای معلی سفر کرد.
این سریال در لوکیشن‌های مختلف در تهران ضبط شده است و بخشی از سریال هم متناسب با حال و هوای قصه در کربلا جلوی دوربین رفته است. در تعریف موضوع و قصه سریال آمده است: برای احقاقِ حق و حقیقت، آبرو که سهل است؛ جان باید داد.
امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به درخواست کاربران سایت نبض بورس به بررسی روند دو نماد شستا و وغدیر از بُعد تکنیکالی خواهیم پرداخت. این دو نماد چه روندی را طی خواهند کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ