وزیر دادگستری در دیدار با سفیر ترکیه در تهران فعال شدن کمیته مشترک اجرای موافقتنامه انتقال محکومین بین دو کشور را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیپلماسی انرژی در دولت سیزدهم فعال شده و فروش نفت همراه با وارد کردن پول آن به کشور بوده است.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده‌ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.
بندرعباس - وزیر اقتصاد خواستار فعال شدن مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر کشور شد.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
جانشین فراجا کشور از لزوم فعال شدن نگهبان محله را در شهرستان‌ها به منظور کاهش سرقت، جرم و جنایت خبر داد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی فعالیت دو سامانه جوی، برای دریاها و سواحل شمالی و جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.
سازمان هواشناسی از فعال شدن دو سامانه جوی، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.‌
منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در آسمان غزه به دنبال فعال شدن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی خبر دادند.
ایران نوشت:از هفته گذشته و فعال شدن گشت‌های پلیس در اطراف مدرسه‌ها، گزارش‌های مسمومیت دانش‌آموزان به شکل محسوسی کاهش یافت.
آتشفشان ابکو جزایر کوریل روسیه، دست کم سه روز متوالی است که دود و خاکستر از آن خارج می شود. به گفته کارشناسان، وقوع فوران بسیار محتمل است.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون حفظ و نگهداشت واحدهای فعال اقتصادی و جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و پیگیری برای فعال شدن واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.
رئیس جمهور گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل ایران و اروگوئه وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشار‌ها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات اردوی تیم ملی در کشور اتریش در کمیته اخلاق در حال بررسی است و فشارها برای مختومه شدن این پرونده فعلا بی نتیجه مانده است!
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی می پردازند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن استقبال از فعال شدن اینترنت ماهواره ای در کشور گفت: استقبال از اینترنت ماهواره ای مشروط به رعایت قواعد سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
ایلان ماسک، مالک جدید توییتر که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌داند، درمورد بازگشت حساب کاربری ترامپ به توییتر نظرسنجی کرده بود و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به فعال شدن مجدد حساب ترامپ رای مثبت دادند.
منابع سوری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این کشور در استان حماه خبر دادند.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ