رئیس فدراسیون فوتبال امروز جلسه مشترکی با رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت در فاصله کمتر از یک روز پس از واگذاری باشگاه به وی، «فرشاد پیوس» را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
شب گذشته و پس از انتخاب به عنوان سرمربی ملوان، مهدی تارتار با مازیار زارع تماس گرفت.
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.
پس از کش و قوس فراوان، مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید خود به جمع بندی رسیدند و جواد نکونام سکان هدایت آبی ها را در دست گرفت.
مدیریت باشگاه النصر تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب سرمربی جدید خود را به پس از تعیین رئیس و مدیرعامل جدید این باشگاه موکول کرد.
امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
پس از جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی نشست فوق العاده ای با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید در محل کمیته برگزار شد.
پس از انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، پیام های تبریک زیادی برای این منظور ارسال شده که یکی از آنها مربوط به مدیرعامل سپاهان است.
تعدادی از بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم با وی تماس گرفتند.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی شنیده می‌شود مسئولان باشگاه گل گهر با جواد نکونام وارد مذاکره شده اند.
فدراسیون فوتبال تاکید کرد انتخاب سرمربی تیم ملی ایران در مرحله نهایی قرار دارد و پس از طی تشریفات اداری معرفی خواهد شد.
فلیکس سانچز که گفته می شد جدی ترین گزینه هدایت ایران و جانشینی کارلوس کی روش است، به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور انتخاب شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
پس از جدایی جواد نکونام از فولاد، حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و در نشست خبری پیش از بازی با الهلال حضور پیدا کرد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
سرمربی آلومینیوم اراک از کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل انتخاب تیم داوری باتجربه تشکر کرد.
۲۳۰ روز پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال می‌توان تحلیل کاملی از عملکرد ساپینتو داشت.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.
محمد نصرتی به عنوان سرمربی سبزپوشان تالشی در فصل جاری انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ