سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
باشگاه پرسپولیس با یک دروازه‌بان برزیلی مذاکره کرده و به توافقاتی نیز با این بازیکن رسیده است.
وحید امیری و مهدی ترابی اعلام کرده‌اند که مشکلی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارند.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
توافق اولیه کنعانی با پرسپولیس در آستانه جدایی گنجی
توافق اولیه پرز در پاریس؛ امباپه رئالی شد
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
باشگاه لوورهمپتون با فروش روبن نوس به الهلال موافق کرد و ملی پوش پرتغالی راهی عربستان می شود.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز از دیدار مقامات آمریکایی و ایرانی خبر داده است آن را نشانه روشنی بر احتمال از سرگیری توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای عنوان کرده است.
بارسلونا بر سر انتقال روبن نِوِس، کاپیتان ولورهمپتون با این باشگاه به توافق رسیده و هافبک پرتغالی در روزهای آینده به طور رسمی به غول کاتالان خواهد پیوست.
منابع خبری از توافق نمایندگان ارتش سودان و واکنش سریع در جده عربستان خبر دادند.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
طبق اعلام برنامه SBC، کاپیتان رئال مادرید با باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد در تابستان پیش رو راهی این تیم خواهد شد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و هنوز وضعیت ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام است.
ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله در اولین روز نشست بر سر ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند.
توافق‌های اولیه با ازبکستان برای افزایش تجارت فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی انجام و سرفصلی تازه در روابط دو کشور در حوزه انرژی و پتروشیمی در آینده باز شده است.
برغم حمایت اولیه از مذاکرات، پوتین هنگام ارائه توافق تنظیم شده از سوی کوزاک، تاکید کرد که امتیازات مذاکره شده توسط مشاورش کافی نیست و به اهداف خود از جمله انضمام یک نوار ارضی از خاک اوکراین اضافه کرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در توافقات انجام‌شده تا این لحظه طرف عراقی اعتبار گذرنامه تا یک ماه را پذیرفت.
مسکو و کی‌یف ماه گذشته در استانبول توافق کردند که برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به همسایه خود در ماه فوریه، حمل‌ونقل گندم و سایر غلات از بنادر اوکراین را از سر بگیرند. اولین کشتی بارگیری شده با ۲۶ هزار تن ذرت روز دوشنبه از اودسا به سمت بندر طرابلس لبنان حرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ