وزیر خارجه روسیه امروز وارد باکو در جمهوری آذربایجان شد و قرار است با رییس جمهور و وزیر خارجه این کشور دیدار و رایزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت که مسکو به تنهایی به تلاش یوگنی پریگوژین، بنیان‌گذار و فرمانده گروه پیمانکار نظامی واگنر برای شورش مسلحانه رسیدگی می‌کند.
سرگئی لاوروف گفت: غرب برای گشودن جبهه دوم جنگ ضد روسیه از جمله در آسیای میانه تلاش می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در حاشیه اجلاس بریکس دیدار و گفتگو کرد.
سرگئی لاوروف پس از ۱۳ سال و برای نخستین بار پس از آخرین سفر خود به کنیا در سال ۲۰۱۰، وارد نایروبی پایتخت این کشور شد.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه‌شنبه ۲۵ آوریل- ۵ اردیبهشت به وقت محلی در جمع خبرنگاران در نیویورک در پاسخ به اینکه آیا برجام مرده است؟ گفت که با توجه به این واقعیت پیش می‌‌‌رویم که مدت‌‌‌ها پیش توافقی در مورد احیای آن حاصل شد و اکنون، به دلایلی، کشورهای اروپایی شور و شوق خود را از دست داده‌اند، آمریکایی‌ها، از طریق منابع مختلف، قبلا به طور ناشناس، اعلام می‌‌‌کنند که باید به دنبال چیز دیگری بود.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در راس هیاتی سیاسی و در ادامه سفر خود به کشورهای آمریکای لاتین، امروز وارد کوبا شد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
وزیرامورخارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه روسیه در مسکو گفت: ما هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه را با هر توجیهی که باشد مردود می‌دانیم. سرگئی لاوروف نیز در این نشست خبری اعلام کرد: ما خواهان ازسرگیری سریع و اجرای کامل این قطعنامه هستیم و با اقداماتی که مانع این امر می‌شود، مخالفیم.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از دیدار «سرگئی لاوروف» و «بلال بوتو زرداری» در روز دوشنبه و گفتگو پیرامون افغانستان، اوکراین و سوریه خبر داد.
سرگئی لاوروف به عنوان بخشی از تور آفریقایی خود، قبلاً از آفریقای جنوبی و اسواتینی دیدن کرده بود.
سرگئی لاوروف در یک پیام ویدیویی به شرکت کنندگان کنفرانس عدم اشاعه گفت: واشنگتن سیاست فشار حداکثری در رابطه با توافق هسته ای با ایران را رها نکرده است.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه ضمن انتقاد از ناتو، درباره درگیری نظامی میان قدرت های اتمی در جهان، هشدار داد.
ممکن است «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه هرگونه عارضه قلبی را به عنوان یک موهبت قلمداد کرده و بهانه‌ای برای بازنشستگی اش باشد. با این وجود، ما نباید نظاره گر آن چه بر لاوروف می‌گذرد باشیم. ما باید بر روی مردان سرسخت در دستگاه امنیتی روسیه متمرکز شویم که قلب شان سخت‌تر به نظر می‌رسد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف امروز به اردن و امارات می رود.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که تهران و مسکو توضیحات کامل و مفصلی را درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین ارائه کرده‌اند.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به مشکلات و تهدید‌های مداوم گفت: مردم در شرایطی کار می‌کنند که به سختی می‌توان آن را انسانی نامید. هیچ فایده‌ای برای حفظ همین سطح از حضور دیپلماتیک وجود ندارد.
سرگئی لاوروف گفت: آمریکا هنگامی که درخصوص درگیری هسته‌ای احتمالی اظهارنظر می‌کنند، باید نهایت احتیاط را به‌ خرج دهند.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت که حفاظت از این سفارتخانه پس از انفجار امروز افزایش یافته و ابراز امیدواری کرد که طراحان این حمله در آینده نزدیک پاسخگو باشند.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از دیدار روز چهارشنبه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود در مسکو خبر داد.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از دیدار روز چهارشنبه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مسکو خبر داد.
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در سال ۱۳۸۶ اعلام کرد که مسکو و پکن پیمان جدیدی را در رابطه با منع استفاده از تسلیحات در فضا مد نظر دارند.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه امروز در اظهاراتی تاکید کرد: طرح آمریکا برای اصلاح برجام و ایجاد یک توافق جدید با ایران غیر قابل قبول است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ