برخی منابع روسیه گفته‌اند که سرگئی سوروویکین ژنرال ارشد وابسته به واگنر در حال استراحت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری چهار ضارب یک وکیل زن در شاهرود با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.
فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش روسیه در شهر جنوبی کراسنودار به ضرب گلوله کشته شد.
چهار خدمه این پرواز نماینده چهار آژانس فضایی مختلف هستند. یاسمین مقبلی از ناسا فرمانده ماموریت، آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا خلبان آن و ساتوشی فوروکاوا از سازمان فضایی ژاپن به همراه کنستانتین بوریسوف از آژانس فضایی روسیه متخصصان پرواز در این ماموریت خواهند بود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری چهار نفر که برای نپرداختن پول سفارششان در طباخی اقدام به درگیری و ضرب و جرح کرده بودند، خبرداد.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از کشف محموله چهار هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند چهار نفر سارقان مسلح جاده‌ای و کشف خودرو مسروقه خبر داد.
وزارت امور خارجه انگلیس، دوشنبه در ادامه مواضع خصمانه و مداخله‌جویانه غرب در امور داخلی ایران از وضع تحریم‌های جدید این کشور به همراه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه تهران، به بهانه مسائل حقوق بشری خبر داد.
محمد نظرعظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و احمد خادم، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
فرمانده یگان ویژه چهار محال و بختیاری اقدامات نیروهای این یگان در برف منطقه کوهرنگ را تشریح کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار عملیات ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق چوب، دستگیری سارق، تبعه غیرمجاز و قاچاق موتور سیکلت مهمترین آن ها است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف زمین خواری کلان به ارزش چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های اهواز و کارون خبر داد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در طول چهار دهه بعد از انقلاب، مواضع ارتش دقیق بوده و در میان غبار فتنه‌ها، موضع‌گیری درست و آگاهانه‌ای در دفاع از حق، انقلاب، نظام، ولایت و مردم اتخاذ کرده است.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: در طول چهار دهه بعد از انقلاب، مواضع ارتش دقیق بوده و در میان غبار فتنه‌ها، موضع‌گیری درست و آگاهانه‌ای در دفاع از حق و انقلاب، اتخاذ کرده است.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از هلاکت چهار تروریست داعشی در منطقه تلعفر در استان نینوا خبر داد.
تبریز-فرمانده انتظامی مرند از دستگیری چهار نفر از عاملان ایجاد مزاحمت و راهبندان برای خودروهای عبوری در محور مرند- جلفا خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع چهار عملیات ویژه پلیسی در سرخه، دامغان، شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ نفر متخلف دستگیر شدند.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع)، به چهار تن از فرماندهان اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.
این تصمیمات پس از آن اتخاذ شده است که فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیاتی جدید علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در منطقه کردستان عراق خبر داد.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز همراه از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: از داخل این خودروها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه‌ وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شد.
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. وقتی هزینه-فایده می‌کنیم، حتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم حاضر نیست مسئولیت این کار‌ها را بر عهده بگیرد؛
زاهدان-پیکر مطهر چهار شهید امنیت با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در زاهدان تشییع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ