رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور‌ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می‌شود و این امر در حالی است که این دو مهم در تعامل با هم هستند، اهمیت هر دو به یک اندازه و حتی شاید بتوان گفت اهمیت سلامت روان بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی را امری عادی دانست.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد ساعت بازی این تیم با استقلال بدون هماهنگی تغییر نکند.
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
نامه سازمان بازرسی علیه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای را به سازمان ملی استاندارد ارسال کردیم و درخواست کردیم که درباره کیفیت سوخت بررسی‌هایی داشته باشند.
تفاهم نامه همکاری بین سازمان هواشناسی کشور و فدراسیون کوهنوردی منعقد شد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
سخنگوی سازمان ملل گفت: اقدامات سازمان ملل متکی بر قطعنامه‌ها و دستور العمل‌ها است که یکی از این دستور العمل‌ها یادداشت رییس شورای امنیت در سال ۲۰۱۶ است. اما سازمان ملل درباره هیچ موضوعی پیشداوری نمی‌کند.
نمایندگان مجمع و روسای نظام پزشکی‌های کشور به فوت «مهسا امینی» واکنش نشان دادند.
سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه نساجی مازندران با برشمردن 19 ایراد بار دیگر بازی‌های خانگی این تیم را تا رفع نواقص به ورزشگاه دیگری منتقل کرده است.
سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
سازمان‌های آمریکایی در نامه خود تاکید کرده‌اند که برقراری مجدد توافق هسته‌ای با ایران یک پیروزی مهم برای صلح، دیپلماسی و ثبات در خاورمیانه خواهد بود.
روسای شش انجمن حوزه «سلامت روان» طی نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اضافه شدن تبصره‌ جدید به قانون سازمان نظام روان‌شناسی و استقلال مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی انتقاد کردند و خارج شدن آن از دستورکار مجلس را خواستار شدند.
درحالی طرح یاد شده به امضای ۶۹ نفر از نمایندگان مجلس رسیده است که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و نیز انجمن روانشناسی ایران به منظور باز پس گرفتن این طرح به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه زده‌اند.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ