باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیگیری‌های صورت گرفته بین دو کشور ایران و سوریه تفاهمات خوبی به امضا رسیده است.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به عدم تمکین پرسپولیس و افشین پیروانی به دستور موقت واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران آیین‌نامه جدید لیگ یک را به باشگاه‌ها ابلاغ کرد.
نرخ نامه مسیرهای هوایی داخلی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر افزایش ۲۹ درصدی نرخ نسبت به آخرین نرخنامه قرار داده شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی (دی ماه ۱۴۰۰) منتشر شد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
سه شیوه‌نامه قیمت‌گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی، تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش، و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی بازیهای این فصل اعتراض کرد.
دستور رئیس جمهور به معاون حقوقی ریاست جمهوری جهت پیگیری و اعلام نتیجه در خصوص درخواست تعلیق اجرای مصوبه کنکوری
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S8 که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
رئیس فیفا در نامه‌ای به ۳۲ کشور جام جهانی خواست در قطر فقط روی فوتبال تمرکز کنند.
نامه جدید فیفا به تاج؛ پول ویلموتس چی شد؟
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: به زودی کار بر روی پیش نویس توافقنامه جدید پس از سال ۲۰۲۲ میلادی را آغاز خواهیم کرد که در آن به تجارب، دستاوردها و موفقیت‌های قبلی خود ادامه می‌دهیم.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ