تفاهم نامه همکاری بین سازمان هواشناسی کشور و فدراسیون کوهنوردی منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و سازمان بنادر و دریانوردی به‌منظور تعمیرات اساسی باراندازهای (اسکله‌های) بندر شهید رجایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
در همایش ملی بهره‌وری ایران‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری به امضا رسید.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل و نقل هوایی توسط روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی که بخشی از آن مربوط به افزایش پروازهای عبوری است، خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل و نقل هوایی توسط روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی که بخشی از آن مربوط به افزایش پروازهای عبوری است، خبر داد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال‌احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو مجموعه به امضا رسید.
تفاهم نامه فدراسیون کشتی و حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی» رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
تفاهمنامه دوجانبه میان سازمان هواشناسی کشور و فدراسیون کوهنوردی برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی کوهستان امضا شد.
پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با سازمان منطقه آزاد کیش در قالب همکاری مشترک حوزه باستان شناسی تفاهمنامه ای را به امضا رساندند.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین صندوق ملی محیط زیست و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر با هدف توسعه طرح‌های سازگار با محیط زیست منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری بین ستاد فناوری نانو و سازمان تات در راستای رسوخ نانو به حوزه کشاورزی منعقد شد.
تقویت دفاع همه‌جانبه از یگان‌های دریایی در برابر جنگ سایبری و ارتقاء قابلیت های دفاع از کانون‌های کشتیرانی از مهمترین اهداف تفاهمنامه پدافندغیرعامل و نداجا است.
رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه گفت: امضای برنامه اقدام مشترک میان سازمان بازرسی و آمبودزمان ترکیه می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: پس از همایش فرصت‌های سرمایه گذاری ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شد.
تفاهم‌نامه تأمین بانک خون پیش بیمارستانی، به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون و رئیس سازمان اورژانس کشور رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ