منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی را امری عادی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اخیراً واردکنندگان برنج خارجی به معاون اول رئیس جمهور برای واردات یک میلیون تن برنج نامه زده‌اند که مخبر هم با آن موافقت کرده است.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
تصویب نامه هیات وزیران در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در واکنش به نامه میرسلیم به مخبر درباره واردات خودروی دست دوم نوشت: اگر دردی از مردم دوا نمی‌کنید لااقل نمک به زخم مردم نپاشید. کاش جرئت مناظره با بنده را داشتید.
برخی فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی خبر از مطرح شدن نام پرویز فتاح به عنوان جایگزین محمدمخبر در فرماندهی تیم اقتصادی دولت می دهند. گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون تیراندازی امروز به امضای سردار مومنی و سردار مرتضی قربانی رسید.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: برای پرداخت طلب استراماچونی به رئیس‌جمهور، مخبر و قالیباف نامه نوشتم که این پول را به ما قرض بدهید.
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
معابر پیشنهادی جهت تغییر نام مربوط به مناطق یک، دو، سه، چهار، یازده، دوازده، پانزده، شانزده، هفده، بیست بودند که پس بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری ابلاغ خواهد شد.
بیستمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران نام ۴ معبر تهران به نام شهدای زن نامگذاری شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویی که پایان نامه‌ای در مورد مبارزه با مواد مخدر می‌نویسد خود مبلغ مبارزه با موادمخدر خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.
سخگوی شهرداری تهران گفت: به زودی کمیسیون نام‌گذاری معابر شورای شهر تهران، نام‌گذاری یک معبر پایتخت به نام سازمان همکاری اقتصادی را بررسی می‌کند.
در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری ۱۳ معبر و دو بوستان صورت گرفت.
یک داور فوتبال در کنیا، در زمان بین دو نیمه فوتبال، در راهروی ورزشگاه اقدام به مصرف مواد مخدر کرد. منبع: TRT
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در پانزدهمین جلسه خود نامگذاری ۱۵ معبر شهری به نام شهدای والامقام و مفاخر را به تصویب رساند.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی‌توجهی به هشدارها و اعتراضات مکرر در این رابطه، کشورمان انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.
«بوپرنورفین» نام قرصی است که در بازار بیشتر با نام «ب۲» شناخته می‌شود، این قرص شبه‌مخدر است و به درمان اعتیاد به اپیوئید‌ها (مواد افیونی) به کار برده می‌شود. در حقیقت این دارو نوعی مُسکن قوی و ضد درد است که در برخی از مراکز ترک اعتیاد برای درمان از آن استفاده می‌شود و بسیاری از افراد سالم به دلیل آگاه نبودن از عوارض این قرص، از آن استفاده می‌کنند و در نهایت به این قرص معتاد می‌شوند. مصرف این قرص توسط افراد عادی عوارض جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران گفت: کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران در چهاردهمین جلسه خود ۱۰ تصمیم جدید برای نامگذاری معابر تهران گرفت.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: دو خیابان یاسمن و مینا در محلات مرکزی تهران به نام دو چهره شاخص از شهدا و فعالین فرهنگی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ