نامه سازمان بازرسی علیه عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره جدید ۲۲۰ نامه هشداری به مسئولین درباره وضعیت انبارهای اموال تملیکی ارسال شده و برای بیش از ۲۰ نفر تشکیل پرونده شده است.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه هشداری خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، تاکید کرد تا بر اساس قانون هرچه سریع‌تر اموال مازاد خود را واگذار کنند.
در ارتباط با مصوبه غیرقانونی کمیسیون ماده ۵ شهر تهران برای احداث هتل ۳۰ طبقه واقع در ولنجک، سازمان بازرسی طی نامه هشداری به وزیر راه و شهرسازی خواستار ابطال مصوبه مزبور شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد ساعت بازی این تیم با استقلال بدون هماهنگی تغییر نکند.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
تفاهم نامه همکاری میان سازمان بازرسی کل کشور و دانشگاه تهران به منظور بهره‌مندی مطلوب از توانمندی‌ها، ظرفیت علمی و تحقیقاتی ایجاد هم افزایی منعقد شد.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
توضیحات بابازاده مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی را در خصوص ماجرای نامه محرمانه سازمان بازرسی به حسن روحانی درباره هشدارهای قانون هوای پاک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
تفاهم نامه همکاری بین سازمان هواشناسی کشور و فدراسیون کوهنوردی منعقد شد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:از این پس اصل بر عادی بودن نامه‌های سازمان بازرسی است.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
مشهد ـ مدیر بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۹۵ هزار و ۷۱۱ بازدید نظارتی از واحدهای صنفی استان انجام شد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور‌ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می‌شود و این امر در حالی است که این دو مهم در تعامل با هم هستند، اهمیت هر دو به یک اندازه و حتی شاید بتوان گفت اهمیت سلامت روان بیشتر است.
سازمان‌های آمریکایی در نامه خود تاکید کرده‌اند که برقراری مجدد توافق هسته‌ای با ایران یک پیروزی مهم برای صلح، دیپلماسی و ثبات در خاورمیانه خواهد بود.
رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه گفت: امضای برنامه اقدام مشترک میان سازمان بازرسی و آمبودزمان ترکیه می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ