وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
باشگاه استقلال با ارائه نامه رسمی به علیرضا رضایی از این بازیکن خواسته که در تمرینات تیم شرکت نکند.
وزارت صمتدر نامه‌ای خطاب به سه انجمن خودروسازان، موتورسیکلت‌سازان و دوچرخه‌سازان اعلام کرد: تمامی شرکت‌های خودروساز نیازهای ارزی خود را ترجیحاً از طریق ارز صادرات خود و دیگران تامین کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی، ضمن هشدار درباره عواقب قصور دارندگان وسایل نقلیه ریلی در اجرای قانون بیمه اجباری شخص ثالث، خواستار ابلاغ و اقدام لازم به منظور اجرای این تکلیف قانونی شد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تهیه بیمه نامه شخص ثالث به جای بیمه نامه مسئولیت برای ناوگان ریلی تأکید کرد.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص ماجراهای هوادار متمول این باشگاه توضیح داد.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: روز جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ در جریان دیدار رسمی از کشور دوست و برادر پاکستان، در کراچی - مهمترین مرکز اقتصادی پاکستان- بلواری مهم در این شهر به نام «امام خمینی» مزین و پرده‌برداری شد. زنده باد پاکستان، پاینده باد ایران
وساطت کمیته ملی المپیک و نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی برای کسب لایسنس دو ژیمناستیک کار ایرانی در مسابقات یونیورسیاد فایده‌ای نداشت.
نامه محمد بنا به رییس‌جمهور علیه کیومرث هاشمی
رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
امیرعبداللهیان گفت: ظرف روز‌های آتی نام چند نهاد و فرد از اتحادیه اروپا نیز در لیست تحریمی جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.
سفیر جدید دولت کویت در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.
وزیر خارجه در توییتی از جایگاه و فعالیت‌های سردار همدانی در حفاظت از امنیت و اقتدار ایران قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ