سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به 4 تیم برتر جام باشگاههای آسیا ندارد.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی در اولین دیدار خود در جام باشگاههای آسیا مقابل جونیور چین به برتری دست یافت.
تکواندوکار جوان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان برابر رقیب صاحب نام انگلیسی خود شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.
نماینده ایران در بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد.
تیم اسکیت اینلاین هاکی سایمان تبریز مقابل تیم سبوتاژ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی کاپ مسکو شد.
تیم اسکیت اینلاین هاکی سایمان تبریز مقابل تیم سبوتاژ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی کاپ مسکو شد.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
موی تای کار قدرتمند لرستانی تیم کشورمان با پیروزی برابر حریف فلسطینی موفق شد به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی تایلند راه پیدا کند.
تیم والیبال «دای نام یونیورسیتی» ویتنام با شکست حریف تایلندی، عنوان قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد تا برای نخستین بار یک تیم ویتنامی بر روی سکوی این مسابقات قرار گیرد.
تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود توانست راهی پلی آف لیگ ترکیه شود.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق پیگیری صورت گرفته اینستاگرام و واتس اپ هنوز پاسخی به نامه مرکز ملی در مورد شروط ایران نداده اند و ادعای مطرح شده نماینده مجلس، حدس و گمان است.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
چهار نماینده کشتی فرنگی ایران از راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.
۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جو بایدن درباره توافق احتمالی با ایران در خصوص رفع تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
در پایان مسابقات نوبت صبح هر ۵ نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ