عضو شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای را به سازمان ملی استاندارد ارسال کردیم و درخواست کردیم که درباره کیفیت سوخت بررسی‌هایی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از این نامه به موضوع مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در بیانات مقام معظم رهبری، سند تحول دولت و اسناد بالادستی نظام اشاره شده و آمده است: در سال‌های اخیر نیز رهبر معظم انقلاب مکرراً بر لزوم قانون‌گذاری جهت کنترل سفته‌بازی و سوداگری تأکید داشته و آن را مطالبه کرده‌اند، در ادامه به یکی از بیانات ایشان در این رابطه اشاره می‌شود؛ "درآمد بایستی ناشی از سعی باشد، ناشی از کار باشد، یعنی روش کسب خیلی از این پول‌های بادآورده و ثروت‌های بادآورده غلط است.
هادی غفاری: من نمی‌خواهم دعوای سیاسی راه بیندازم اما مشکل ما ساختاری است. چهل و چند سال قبل قانون اساسی نوشتیم و بعد آن را اصلاح و بالا و پایین کردیم، این قانون اساسی اشکالاتی دارد که به مرور زمان خود را نشان داده است.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
نمی‌شود حامی پروپا قرص «مصوبه مولدسازی» و افزایش تراکم فراقانونی ناشی از آن باشید، اما به تعدد مصوبات موردی کمیسیون م۵ اعتراض کنید!
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
ایروانی در نامه به رئیس شورای امنیت تاکید کرد: رژیم اسرائیل به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه سوریه بدون هرگونه عواقب و مجازاتی از سوی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، بی وقفه ادامه می‌دهد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از نامه محرمانه به رییس جمهور در موضوع حجاب و عفاف خبر داد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
مهدی خطیبی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده ۹۰ سیاست اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت محترم موظف به جبران زیان تولیدکننده است و درخواست ما از مسوولان لغو قیمت گذاری دستوری است.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به رئیس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت،با تاکید بر زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سهامداران در پی انتشار بدون هماهنگی نامه رئیس شورای مذکور، خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک شد.
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت با بیان اینکه شورای عالی بورس قانونگذار نیست، گفت: برای تنظیم عرضه خودرو در بورس نیاز به قانون جدید در مجلس داریم مگرنه شورای رقابت باید تنظیم گری کند.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن به شنبه هفته آینده موکول شد.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نمی‌تواند به تغییر نام شهرک‌ها ورود کند، اما معبری در تهران به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری خواهد شد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
«جوان» نوشت: یک منبع مطلع خبر داد که تهران و مسکو به طور مشترک، نامه‌ای به شورای امنیت داده‌اند که در آن بحث پهپاد‌ها انکار و طرح مسئله در شورای امنیت نیز غیرقانونی اعلام می‌شود.
انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران، با توزیع نامه‌ای در بین اعضای شورای امنیت، خواستار تحقیقات درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین شدند.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بر احقاق خواسته به حق کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ