عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلاحی، نماینده مجلس کاشفان حجاب در جامعه را زیر یک درصد برآورد کرد و گفت: عدم برخورد با این هنجار شکنان و ادامه این روند باعث می‌شود که این افراد جری‌تر بشوند. کسانی هم که فضا را مساعد می‌بینند به هنجار شکنان ملحق شوند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لازم است روش کنکور را به قبل از سال ۵۰ برگردانیم؛ در سال ۴۸ سوالات کنکور تستی نبود بلکه به شکل تشریحی بود. ما باید این نوع کنکور را احیا کنیم.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که ضعیف باشند رای نخواهد داد چرا که مردم مشکل دارند و انتظار دارند که این مشکلات حل شود.
سعیدی: از یک طرف می‌گویند منابع فروش نفت افزایش پیدا کرده از سوی دیگر با طرح فروش بخشی از ایران، دل مردم را خالی می‌کنند
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه بسته ارزی از سوی مجلس به دولت ارائه نشده است گفت: مسیر ارائه طرح‌های مجلس به دولت مشخص است؛ دولت قانوناً نمی‌تواند نظر پیشنهادی یک نماینده را ملاک عمل قرار دهد
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مسمومیت دانش آموزان کاملاً یک حرکت سازمان‌یافته است و باید وزارتخانه‌های مختلف با توجه به شرح وظایف‌شان در شورای امنیت کشور که قابل تفکیک است، سریعا موضوع را بررسی کنند
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
نظام الدین موسوی، نماینده مجلس با توصیه به پیشنهاد روزنامه کیهان برای بستن تنگه هرمز در قبال تروریستی خواندن سپاه نوشت : قدری به روز شوید؛ بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است!
غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی نماینده پیشین مجلس در تحلیل خود از لایحه بودجه ۱۴۰۲ می‌گوید: با این لایحه پیش‌بینی می‌کنم دولت برای سال آینده ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت لذا پیشنهاد می‌کنم مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت عودت بدهد زیرا تحت هیچ شرایطی آن را به صلاح کشور نمی‌دانم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی‌تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، البته می‌تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد. برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
محمود عباس زاده مشکینی گفت: مقامات کشور بار‌ها این موضع را شفاف بیان کرده‌اند که برجام مسئله اول جمهوری اسلامی ایران نیست. این دیدگاهی است که در یک سال اخیر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد شده، حالا خوشبختانه آمریکا نیز به این نقطه رسیده است.
یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: باید مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جا‌های دیگر محروم می‌شوند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
شهاب الدین طباطبایی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه جهان آرا در شبکه افق گفت: سخیف‌ترین کار‌ها به عنوان وظایف گشت ارشاد در نظر گرفته شده، یک دختر با پوشش معمولی وارد گشت ارشاد شده و بی جان خارج شده، ولی پلیس می‌گوید قضیه را به پل صراط واگذار می‌کند در حالیکه پل صراط همینجاست.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اغماض می‌تواند یک هفته دیگر سرپرست وزارت کار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ