شاگردان محمد ربیعی پس از پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور در رفسنجان مانده‎‌اند و یک روز پیش از مصاف با پرسپولیس به تهران سفر خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.
النصر با نتیجه سه بر یک از سد راجا کازابلانا مراکش عبور کرد و به دیدار نیمه نهایی جام ملک سلمان رسید.
تیم‌ملی امید فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به مصاف تیم‌ملی ترکمنستان رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
تیم فولاد ب خوزستان در دیدار خارج از خانه برابر فولاد هرمزگان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
این آئین صبح امروز پنج شنبه در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دزفول برگزار شد.
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قبل از دیدار فولاد و گل‌گهر انجام خواهد شد.
فولاد خوزستان در انتظار برپایی یک دیدار حساس با الفیصلی است.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی برای آمار بینندگان دیدار امشب انگلیس ـ فرانسه، حاکی از شکست رکوردهای سابق است؛ به نحوی که انتظار می‌رود پربیننده‌ترین دیدار تیم‌ملی انگلیس در تلویزیون، امشب و در جریان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است که در دیدار فردا برابر استقلال، یک سری جزئیات کوچک می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.
آلیسون بکر در دیدار حساس با سیتی به عنوان دروازه‌بان، فراتر از انتظار درخشید؛ او مقابل هالند کلین‌شیت کرد و تک گل بازی را هم ساخت.
نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.
هفته هفتم بوندس‌لیگا یک دیدار بسیار حساس در خود جای داده است؛ جایی که باید دورتموند و شالکه مقابل هم قرار بگیرند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
نجاتی به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان رفت که ۲ بر یک شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ