سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ملی امید فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به مصاف تیم‌ملی ترکمنستان رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
سیتی یک . اینتر صفر : پایان انتظار شیخ و پروژه میلیارد یورویی پپ
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
سید محمد موسوی پس از شانزده سال کاپیتان تیم ملی خواهد بود.
با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر و آزادگان، اکنون تنها یک جام دیگر برای پایان فصل فوتبالی ایرانی باقی مانده است.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک ماه تا پایان سال جاری خبر داد.
امروز جدایی سرخیو بوسکتس از بارسا در پایان فصل قطعی شد و انتظار می رود جوردی آلبا هم از جمع آبی و اناری ها جدا شود.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
تیم فولاد ب خوزستان در دیدار خارج از خانه برابر فولاد هرمزگان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی در شرایطی در قروه به پایان رسید که مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود و کشتی‌گیران اندکی فراتر از انتظار ظاهر شدند.
با پایان رقابت‌های جام جهانی پیام نیازمند به اردوی سپاهان بازگشته است. جایی که رشید مظاهری برای رقابت انتظار او را می‌کشید.
شب دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی هم با پیروزی سرگروه‌ها به پایان رسید.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در حالی امشب در اسپانیا به پایان می‌رسد که تیم کشورمان با توجه به نتایج کسب شده روزهای گذشته، قهرمان زودهنگام مسابقات شده است.
هفته هفتم بوندس‌لیگا یک دیدار بسیار حساس در خود جای داده است؛ جایی که باید دورتموند و شالکه مقابل هم قرار بگیرند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ