موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اطلاعیه سازمان لیگ، حالا تراکتور در یک بحران باورنکردنی قرار گرفته و حالا در انتظار تصمیم بعدی خواهد نشست.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
تردیدی نیست که قرآن از عوامل وحدت‌انگیز میان مسلمانان است و وزارت امور خارجه در مقابله با واقعه قرآن‌سوزی باید در بازنگری سطح روابط با سوئد به سرعت تصمیم بگیرد.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
باشگاه الاهلی مذاکراتش با روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی، را ادامه داده و حالا در انتظار تصمیم نهایی او است.
مرد تاریخ‌ساز پرورش اندام ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود، وعده ثبت یک رکورد دیگر در این ورزش را داد.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
امروز در نوکمپ ممکن است شاهد شکستن یک رکورد 82 ساله در بارسلونا باشیم و نام لامین یامال در تاریخ ثبت شود.
کاربران عرب زبان در توئیتر با انتشار پست‌های مختلفی ضمن اعلام حمایت خود از مقاومت فلسطین، از انفعال رهبران کشورهای عربی در قبال تجاوزات پی‌درپی رژیم‌صهیونیستی علیه مسجدالاقصی انتقاد کردند.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
در هفته های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظرات شورای رقابت در رسانه‌ها باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه های خودروسازان شده است. تا جاییکه رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته صنعت خودرو حدود ۸ الی ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فقط گلایه کافی نیست، انتظار است که حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای مسائل جدید ذکر کنند؛ ما اکنون یک موضوعات جدید داریم که بر مبنای آن‌ها باید تصمیم بگیریم. مثلاً موضوعات اقتصادی، یعنی اصلا فرض کنید شرایط تحریم برقرار است خب ما باید چه کار کنیم؟
درویش: هنوز یحیی گل محمدی درخواستی در این خصوص نداشته است و ما تابع تصمیم کادرفنی تیم هستیم
ریکاردو ساپینتو باید از میان سیدحسین پرانگیزه و رضایی آماده، یک نفر را برای حضور در ترکیب انتخاب کند.
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ