کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی همچنان تمایلی برای برگرداندن نیمار ندارد و بر خلاف شایعات در مورد توافق دو طرف، همچنان بازگشت ستاره برزیلی در هاله از ابهام است.
روزنامه ایران ورزشی با انتشار گزارشی به ابعاد مختلف انتقال یک دروازه‌بان برزیلی زیر 23 سال به پرسپولیس پرداخته است.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
بازار نقل و انتقالات تابستانی بی‌صبرانه در انتظار انتقال کیلیان امباپه است تا دنیای فوتبال تابستانی رکوردشکن را رقم بزند.
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
اینیگو مارتینز از امروز دیگر بازیکن بیلبائو نیست و می تواند رسما با بارسلونا قرارداد ببندد.
بارسلونا با یک تکنیک جالب می تواند از انتقال 5 بازیکن سابق خود پول خوبی به جیب بزند.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وارم می دهند نباید انتظار دادن وام به بخش های دیگر را داشت.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود تمایل باشگاه سویا اسپانیا به جذب او قصد دارد به یک تیم در لیگ برتر انگلیس منتقل بشود.
روزنامه جوان نوشت: از امامان‌جمعه که به صورت پیش‌فرض وعلی‌الاطلاق یک نیروی معنوی و واجد درک از باطن دین هستند، اما انتظار نیست که هر روز در تریبونی از نماز گرفته تا افتتاحیه‌ها و همایش‌ها چیزی بگویند که در رسانه‌های بیگانه با ملت ایران آن را سردست بگیرند یا موجب بدبینی عمومی به ساحت مقدس دین محمدی شوند.
ما مردم شهربابک ضمن حمایت از دولت رئیسی از سخنان پیش از دستور نماینده شهربابک برائت جسته و هرگونه تضعیف دولت انقلابی را همسویی با بدخواهان دانسته و از ایشان انتظار داریم تقوای سیاسی را رعایت نموده و در جهت جبران، اقدامات لازم را به انجام برساند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی بعد از شایعاتی که درباره انتقال پی‌یر امریک اومیانگ از چلسی به این باشگاه مطرح شده با انتشار یک ویدیو با این شایعات شوخی کرد.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
درحالیکه شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان به اوج رسیده او با انتشار یک استوری اینستاگرامی کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
یک رسانه یونانی از تلاش مهدی ترابی ملی پوش پرسپولیس برای جدایی از این تیم و انتقال به لیگ یونان پرده برداشت.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
نشریه اکونومیست با انتشار مقاله‌ای، نخست وزیر انگلیس را به شدت و به طور بیرحمانه مورد انتقاد قرار داد.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
نزدیک به یک ماه تا پایان بازار تابستانی باقی مانده و هنوز انتظار می‌رود که انتقال‌های مهمی در پیش باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ