رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستانی که داماش گیلان نقش اول آن است، اگر با همین روند ادامه پیدا کند، می‌تواند یک داستان حماسی تازه در فوتبال ایران باشد.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
فیلم حمله یک فرد روحانی به یک زن در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود گیلان به شکلی گسترده در فضای مجازی بازتاب یافت.
در حاشیه مسابقات پهلوانک ها، عکس های بزرگ قهرمانان المپیک که در سالن هفتم تیر نصب شده، توجه کشتی گیران خردسال را به خود جلب کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد بازی اول مرحله پلی آف لیگ دسته دوم را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر بگذارد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
دستگیری شکارچی یک قلاده پلنگ در گیلان
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۱۱ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان املش خبر داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید حمزه علینژاد در شهر رشت گفت: آیین تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۸:۳۰ صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت میدان فرهنگ و میدان شهرداری برگزار می‌شود.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا در این استان خبر داد و گفت: این افراد قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی گیلان را داشتند.
اعترافات یک اغتشاشگر دستگیر شده در گیلان که با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش، تمام جرم های مرتکب شده را بازگو می‌کند را مشاهده می‌کنید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
عضو هیئت علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه گیلان با اجرای یک پروژه دانش بنیان، اقدام به تعدیل معضلات کشت بادام زمینی در استان گیلان کرد.
داماش گیلان با مربیگری بهزاد داداش زاده در آستانه صعود به لیگ 2 قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ