نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به چیزی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌‌کند.
در این آزمایش، گرگ‌ها به صدای افراد غریبه هیچ واکنشی نشان ندادند، اما صدای نگهبانان باعث جلب‌توجه آن‌‎ها شد.
در یک نظرسنجی در خرداد ماه از ۹۹۲ نفر بی‌حجاب در شهر تهران، ۶۸.۸ درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. ۲۳.۶ درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.
یک کاشناس بانکی گفت: اشتباهات راهبردی در نظام بانکی کشور طی دهه های پیش، پدیده بانکداری مخرب را به وجود آورده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برابر تراکتور نتیجه تاریخی گرفتیم.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که مهم‌ترین هدف در بازی برابر پیکان حفظ روند صعودی تیم است.
محققان می‌گویند هوش مصنوعی با موفقیت توانست از رابط میان مغز و ماشینی که محققان ساخته بودند، استفاده کند. این رابط طراحی شده بود تا بتواند محیط مدنظر موش برای حرکت‌دادن اشیا در فضای VR را تعیین نماید.
مارکا در یک نظرسنجی جالب خواسته بود تا خوانندگانش بهترین‌های هر پست را انتخاب کنند و امروز بهترین تیم دنیا در این نظرسنجی را معرفی کرد.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
ترک اردوی فولاد از سوی جواد نکونام، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اتفاقی بود که می‌شد در فردای بازی پر سر و صدای لیورپول - رئال در آنفیلد انتظار داشت.
کونته معتقد است که تیمش بازی پایاپایی با میلان انجام داد و برنده کار طی یک حادثه تعیین شد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.
تیم جوانان ایران بار دیگر موفق به کسب پیروزی مقابل همتای عمانی شد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس مقابل آمریکا، خط حمله این تیم را خطرناک توصیف کرد.
جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا از پیروزی یک بر صفر مردانش برابر ژاپن در دور دوم مرحله گروهی روحیه گرفته است.
روزنامه بیلد می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی معتبر که در آلمان برگزار شده به نظر می‌رسد آلمانی‌ها از مانشافت آچنان دل‌زده هستند که دیگر تمایلی به تماشای بازی‌هایش ندارند.
یک مدل ریاضی کشور برنده جام جهانی فوتبال را پیش بینی کرده است. طبق این مدل در مرحله نهایی برزیل بلژیک را شکست می دهد و برنده جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خواهد بود.
وزیر سابق ارتباطات نوشت: مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکنها بسته نشده، آیا کارساز بود؟
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید روز آینده تیمش را برای کسب سه امتیاز به میدان می‌فرستد.
در هفته نخست بازی‌های لیگ یک، شمس آذر قزوین به یک نتیجه خوب و غیرقابل پیش‌بینی دست پیدا کرد.
«ایوان نِچایف» معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) گفت: «از دیدگاه مسکو، همه تناقضات در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای [ایران] قابل حل بوده و دستیابی به یک نتیجه مثبت، کاملا ممکن است».
تیم‌ملی والیبال ترکیه در یک ست با نتیجه ٢۵-٣ ازبکستان را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ