دو تیم استقلال و فولاد یکی از حساس ترین مسابقات این هفته را در اهواز برگزار می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
فردا و در جدال مرگ و زندگی تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود در برابر زراعت بانک آنکارا قرار می‌گیرد.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی در شرایطی در قروه به پایان رسید که مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود و کشتی‌گیران اندکی فراتر از انتظار ظاهر شدند.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
اتفاقات روز‌های اخیر که بعد از اخبار توافق ایران و عربستان در بازار سرمایه رخ داد، حداقل از نظر من به عنوان کارشناس این حوزه، دور از انتظار بود و اصلا طبیعی نبود. زیرا به هیچ عنوان به دلیل عوامل بنیادین این افت شاخص‌ها رخ نداد و عملا یک رویه هیجانی بود
رسانه باشگاه نساجی با انتشار تصویر یک کاتر مدعی شد هواداران نفت مسجدسلیمان این تیغ موکت‌بری را به سمت بازیکن شان پرتاب کرده‌اند.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
در روزی که آرسنال یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از بورنموث دریافت کرد، شاگردان آرتتا روی یک صحنه بحث برانگیز انتظار اعلام پنالتی داشتند.
میلانو امشب در یک بازی حساس و مهم به مصاف لوبه خواهد رفت.
درحالیکه شایعات درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان به اوج رسیده او با انتشار یک استوری اینستاگرامی کوچکترین اشاره‌ای به این موضوع نکرد.
در دولت سیزدهم، همه انتظار داشتند که سیاست «نگاه به شرق» برای تعمیق روابط با چین و روسیه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اما ایران، این موازنه را رعایت نکرد و بیشتر تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روسیه و جین گذاشت و از غرب غافل شد. موضوعی که استادان دانشگاه، از آن به عنوان یک «توهم» در «رابطه راهبردی» ایران با چین و روسیه یاد می‌کنند که به تعبیر فعالان سیاسی دولت رئیسی با شوآف پیش برد و تاکنون نیز منافعی برای ایران نداشته است.
وحید امیری در مسابقه سوم هم از سوی کارلوس کی‌روش فرصت بازی پیدا نکرد.
شاید اگر درخشش یک مهره ثابت و یک یار تعویضی ایران مقابل انگلیس نبود، دو گل تیم ملی به ثمر نمی‌رسید.
وزارت امور خارجه ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مسئولین ذیربط در بخش کنسولی وزارت امور خارجه ترکیه از نبود هیچ یک از شهروندان ایرانی در بین کشته شدگان انفجار استانبول خبر داده اند.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
یواخیم لو بعنوان سرمربی تیم ملی یک مربی آتشین مزاج نبود - اما صدای او گاهی اوقات درست زمانی بلند می شد که هیچ انتظارش را از او نداشت
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
جدال سردار و طارمی از یک سو و نبرد اینتر با بارسا برای حذف نشدن، از جمله مسابقات مهم امشب لیگ قهرمانان هستند.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.
کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال نیز حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون او قوت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ