فلسطینیان ساکن کرانه باختری امروز جمعه در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین هایشان دست به تظاهرات زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، قصد دارد بار دیگر به پرونده کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ورود کند.
شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا که کنترل مناطق شرقی و شمال‌شرقی سوریه را در اختیار دارند به‌‍شدت با هم درگیر شدند و در نتیجه این درگیری‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
در جریان پخش برنامه زنده مناظره بین «وهاب» وزیر پیشین و رئیس حزب توحید عربی لبنان و «ابوفاضل»، روزنامه‌نگار از شبکه «ام تی وی» لبنان، درگیری شدیدی بین مناظره کنندگان و حضار رخ داد.
امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
پاسخ مبارزان مقاومت فلسطین به نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نزدیکی کریات اربع به درگیری در این منطقه انجامید.
به دنبال دستور حضور بیشتر نظامیان در مسجد الاقصی و ادامه تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به حرم ابراهیمی به بهانه عید پسح، فلسطینی‌ها نیز مبارزه مسلحانه را افزایش داده‌اند.
یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
خبرنگار اسپوتنیک در فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس یک فلسطینی ۱۸ ساله به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ