پاسخ مبارزان مقاومت فلسطین به نیروهای اشغالگر صهیونیستی در نزدیکی کریات اربع به درگیری در این منطقه انجامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم گرفته خانه خانواده اسیر ۱۳ ساله فلسطینی در اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را ویران کند.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست در رام الله حداقل ۱۰ زخمی فلسطینی برجای گذاشت.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
بعد از یورش وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و شهادت سه تن از جوانان فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیستی مجددا به این اردوگاه یورش بردند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
منابع فلسطینی از نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و وقوع درگیری در این شهر خبر دادند.
در جریان درگیری مسلحانه امشب مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر قدس در شهرک بیتا در جنوب نابلس ۳۳ نفر مجروح شدند.
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که شهروندان فلسطینی با اشغالگران رژیم صهیونیستی در جنوب شرق بیت لحم وارد درگیری شدید شده‌اند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نقشه صهیونیست‌ها مبنی بر بی احترامی به مسجد الاقصی توهین به تمام مسلمانان جهان به شمار می‌رود.
رئیس دایره روابط عربی و اسلامی جنبش حماس تاکید کرد که احتمال ورود غزه به رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی وجود دارد.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند و این حمله با مقابله مسلحانه مبارزان مقاومت روبرو شد.
تیراندازی شدید یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
احمد عاطف مصطفی دراغمه» جوان ۲۳ ساله فلسطینی در جریان یورش اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس و درگیری با فلسطینیان در محوطه‌های آرامگاه حضرت یوسف ، هدف گلوله قرار گرفته و به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع خبری از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین خبر دادند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) در نابلس و درگیری فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ