شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا که کنترل مناطق شرقی و شمال‌شرقی سوریه را در اختیار دارند به‌‍شدت با هم درگیر شدند و در نتیجه این درگیری‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
یکی از بزرگان طایفه درباره این درگیری که از دو هفته پیش شروع شده می‌گوید: این درگیری به دلیل مزاحمت‌های ناموسی رخ داده است. ماجرا هم این بوده که زنی به همراه مردی جوان‌تر از خودش فرار می‌کند. هر دو آن‌ها ازدواج کرده بودند و بچه هم داشتند. خانه پدری این زن در شهرستان سوسنگرد است و این خانم در راه سوسنگرد با این جوان آشنا می‌شود.
منابع محلی سودانی از درگیری شدیدی خبر دادند که میان طرفین درگیر در این کشور امروز شنبه هم جریان دارد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
نیروهای واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.
بعد از شکست بایرن مونیخ برابر منچستر سیتی، دو بازیکن باتجربه بایرن در رختکن با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند.
احمد زندیه، یکی از افراد بومی و قدیمی محله یافت‌آباد، در این زمینه می‌گوید: «پس از تبعید عناصر و اقوام زندیه به قلعه یافت‌آباد وضعیت بسیار بحرانی شد. اختلاف در مالکیت قلعه یافت‌آباد باعث شد تا میان خوانین زندیه و فرمانفرما معروف به «شازده» از شاهزادگان صاحب نفوذ دربار قاجار نزاع و درگیری فراوانی به وجود آید که گاهی به تیراندازی و کشته شدن طرفین می‌انجامید که در نهایت مالکیت قلعه یافت‌آباد به خوانین زندیه سپرده شد.»
در یک مسابقه در همدان بین دو تیم در دقیقه پایانی بازی کادر فنی و هواداران با چاقو و قمه به سمت هم حمله ور شدند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد درگیری و قمه کشی باعث ایجاد رعب وحشت و اخلال در نظم عمومی در شمال تهران شده بودند، خبر داد.
هواداران دو تیم چلسی و وستهم روز گذشته به صورت جدی با یکدیگر درگیر شدند و این درگیری تبعاتی هم به همراه داشت.
هواداران دو تیم چلسی و وستهم روز گذشته به صورت جدی با یکدیگر درگیر شدند و این درگیری تبعاتی هم به همراه داشت.
تبریز-رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل فراری که با ضربات چاقو منجر به قتل مرد جوان 32 ساله شده بود، خبر داد.
درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۱۴۰۰ با گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم به پلیس آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد درگیری میان چند نفر بر سر جای پارک خودرو رخ داده و جوان ۳۲ ساله‌ای به نام هادی نیز بشدت مجروح و ضارب نیز متواری شده است.
شب گذشته درگیری خونینی میان تنی چند از هواداران انگلیس و ایالات متحده آمریکا رخ داد.
شیخ دیاباته در واکنش به خبر درگیری‌اش با هوادار ملوان می‌گوید: من نه درگیر شدم و نه به کسی مُشت زدم. همه اخلاق من را می‌شناسند و می‌دانند چنین آدمی نیستم.
درگیری خونین کارگران رستوران
دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران با درگیری شدید محمود فکری سرمربی سایپا با فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان همراه شد.
درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
در پی درگیری های گسترده در مناطق مرزی سودان با کشور اتیوپی، موج گسترده مهاجرت از این مناطق شروع شده است.
پس از ساعت ها درگیری شدید در طرابلس که به کشته شدن ۲۳ نفر و زخمی شدن دست کم ۱۴۰ نفر دیگر منجر شد، آرامش شکننده بر این شهر حکمفرما شده است.
دو جودوکار تیم ملی ابتدا با یکدیگر مشاجره لفظی می‌کنند و در ادامه درگیری فیزیکی میان آن‌ها به جایی می‌رسد که در حضور ورزشکاران خارجی، با صندلی و دیگر وسایل سالن غذاخوری به جان هم می‌افتند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس از ابتدای تیرماه تا پایان امسال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ