اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
درگیری و اخراج ساپینتو در یک بازی دوستانه اروپایی!
ریکاردو ساپینتو در یک بازی دوستانه نیز دست از جنجال برنداشت و با یکی از اعضای نیمکت حریف درگیر شد.
پسر جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: خواهرم مدتی بود که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و بار‌ها بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و از او می‌خواستم که مواد را ترک کند، اما بی‌فایده بود تا اینکه چندی قبل متوجه رابطه خواهرم با یک مرد موادفروش شدم و همین باعث شد تا از او کینه بگیرم.
متناقض به نظر می‌رسد، اما ترک قهوه می‌تواند اضطراب شما را بیش از پیش سازد. درست است که کافئین باعث دلشوره می‌شود، اما بدن به لحاظ ذهنی و فیزیکی به آن اعتیاد پیدا می‌کند. ترک یکباره قهوه می‌تواند شما را مضطرب و عصبی کند؛ و اگر عادت کرده باشید قهوه خود را با شکر یا هر شیرین کننده دیگری بنوشید، ممکن است درگیر پیامد‌های ترک اعتیاد به قند هم شوید، امری که ممکن است حس اضطراب شما را بیش از پیش سازد.
احسان ده پهلوان پدر دختران ووشوکار که از سالن مسابقات قهرمانی کشور زاهدان اخراج شده اند توضیحاتی را ارائه کرد.
وقتی سیگار را ترک می‌کنید، میل شما به میان‌وعده‌ها بیشتر می‌شود، عمدتاً به این دلیل که دیگر نمی‌توانید دست و دهان خود را با سیگار درگیر کنید. اگر برای دفع میل به سیگارکشیدن نیاز دارید چیزی را در دهان خود بگذارید، ذرت بو داده را امتحان کنید.
تیم هندبال سپاهان با وجود شکست در دومین بازی از فینال لیگ برتر در مجموع به عنوان قهرمانی دست یافت.
لیونل مسی پس از درگیری با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، یک قدم دیگر به ترک این تیم نزدیک شد تا گمانه‌زنی‌های جذابی پیرامون او شکل بگیرد.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
کادر فنی تیم دریا بابل به شدت نسبت به داوری دیدار با پارس جنوبی اعتراض داشتند.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
طبن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
بن وایت، مدافع آرسنال، به دلیل درگیری با استیو هالند اردوی تیم ملی انگلیس در دوحه را ترک کرد.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
سفارت کانادا در بغداد از اتباع این کشور خواست که عراق را ترک کنند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرناندز برای میانجیگری به این درگیری ورود می‌کند و هیچ گونه برخورد فیزیکی در این مشاجره از سوی فرناندز به وجود نمی‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ