یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه باختری) خبر دادند.
منابع محلی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی خبر دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان اهل قدس را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.
اتحادیه عرب ضمن محکومیت تجاوز امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، مسئولیت تبعات این تجاوز را برعهده صهیونیست‌ها دانست.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
بعد از یورش وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و شهادت سه تن از جوانان فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیستی مجددا به این اردوگاه یورش بردند.
جمعیت انبوهی امروز پیکرهای سه شهید فلسطینی که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه به شهادت رسیدند را تشییع کردند.
جمعیت انبوهی امروز پیکرهای سه شهید فلسطینی که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه به شهادت رسیدند را تشییع کردند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
گردان‌های المجاهدین از گروه‌های مقاومتی در کرانه‌باختری، درباره هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه العین در نابلس، بیانیه‌ای صادر کرد.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان جنین، ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر زخمی شدند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز در پی یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفتند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و همچنین شهادت دو فلسطینی در جریان یورش اشغالگران به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ