یک روزنامه آمریکایی معتقد است که بنیامین نتانیاهو با دو چالش مواجه است: نخست اختلافات عمیق داخلی است که ماهیت «اسرائیل» را تهدید می‌کند و دوم، احتمال تشدید و انفجار درگیری با فلسطینی‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترک خدمت اعتراضی نظامیان رژیم صهیونیستی، در پی تصویب یکی از بخش‌های مهم لایحه اصلاحات قضائی در کنست رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.
یکی از نمایندگان پارلمان ایرلند ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر لزوم به رسمیت شناختن کشور فلسطین به طور جدی تاکید ورزید.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در خارج، در گفتگو با مهر تأکید کرد که مقاومت هرگز در برابر رژیم اشغالگر قدس، به زانو در نخواهد آمد.
امتناع تل‌آویو از کمک نظامی راهبردی به کی‌یف بدل به یکی از پیچیده‌ترین انتخاب‌های دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در تنظیم روابط با روسیه و کشورهای غربی شده است.
یکی از اعضای کنست رژیم صهیونیستی طرحی را برای تقسیم‌بندی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارایه داده است.
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به نیابت از موساد، مرگ یکی از افسران بازنشسته موساد در حادثه واژگونی قایق تفریحی در ایتالیا را تایید کرد.
نبود جلیقه‌های ضدگلوله در ارتش رژیم صهیونیستی و سرقت از یکی از پایگاه‌های نظامی این رژیم از جدیدترین بحران‌هایی است که روزنامه‌های عبری زبان به آن اشاره کرده اند.
یکی از تحلیلگران عرب به خسارات شدید رژیم صهیونیستی، شکست تل‌آویو در تضعیف مقاومت و دست و پا زدن رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به این درگیری‌ها اشاره کرد.
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر حضور مسلمین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسلمانان مطمئن باشند که رژیم صهیونیستی روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، باید با قدرت خودمان به میدان بیاییم و قدرت مسمانان را نشان دهیم.
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
فرمانده کل ارتش در واکنش به اظهارات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
یکی از نمایندگان پارلمان بلژیک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و احضار سفیر این رژیم به سبب ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین شد.
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به یکی از مناطق استان حماه خبر داد.
حماس به شهادت یکی از اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی از تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به دنبال تخریب این مکان مقدس اسلامی هستند.
یکی از مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت که دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید برای ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش اسیر فلسطین ثابت کرد که ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و بیش از دشمن لیاقت زندگی را دارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به شهادت یکی از اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
روزنامه لبنانی الاخبار ضمن مصاحبه با یکی از فرماندهان ارشد حزب الله درباره قدرت نظامی مقاومت، تصاویر چند نوع از پهپادهای حزب الله را منتشر کرد.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت یکی دیگر از مجروحان حملات ۳ روزه دشمن صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ