امروز نیز، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری را ادامه دادند و به چندین منطقه در کرانه باختری یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.
منابع محلی بامداد امروز در جنین از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و درگیری شدید مسلحانه مقاومت با آنها خبر می دهند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
در پی درگیری هواداران تیم ملی فوتبال مراکش با پلیس فرانسه، بیش از ۴۰ نفر بازداشت شدند.
درگیری ها در کرانه باختری با حملات و یورش صهیونیست در شامگاه دوشنبه و بامداد سه شنبه در محلات و مناطق مختلف فلسطینی نشین ادامه داشته است.
رسیدگی به این پرونده از آذر سال ۹۳ با گزارش یک درگیری در منطقه شهریار آغاز شد. بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان پسر ۱۹ ساله‌ای به نام حبیب با مرد میانسالی رخ داده است که در این میان حبیب با ضربه چاقو وی را مجروح و روانه بیمارستان کرده بود، اما پس از ۳ هفته به علت شدت جراحت وارده مرد میانسال جان باخت و حبیب به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در ۴۸ ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و اقدام به بازداشت گسترده فلسطینیان کردند.
اهواز - تمرین سه‌شنبه شب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به حاشیه کشیده شد که حاصل آن ۲ بازداشتی بود.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
رامهرمز- دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پی درگیری میان دو خانواده در شهر رودزرد رامهرمز، تاکنون ۱۲ نفر بازداشت شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ