منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
در جریان پخش برنامه زنده مناظره بین «وهاب» وزیر پیشین و رئیس حزب توحید عربی لبنان و «ابوفاضل»، روزنامه‌نگار از شبکه «ام تی وی» لبنان، درگیری شدیدی بین مناظره کنندگان و حضار رخ داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
ساکنان جولان اشغالی امروز به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداختند و صهیونیست‌ها هم به سمت آنها حمله ور شدند.
اشغالگران اسرائیلی به جنوب جنین یورش بردند که این یورش به درگیری مسلحانه با مبارزان مقاومت منجر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
درگیری شدید بین بازیکنان ریورپلاته و بوکاجونیورز در سوپرکلاسیکو بامداد امروز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری در ساندویچی در محله دولت آباد با سلاح سرد، خبرداد.
منابع فلسطینی از نفوذ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و وقوع درگیری در این شهر خبر دادند.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که شهروندان فلسطینی با اشغالگران رژیم صهیونیستی در جنوب شرق بیت لحم وارد درگیری شدید شده‌اند.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
در وقت‌های اضافه دیدار تیم‌های گل گهر و استقلال بازیکنان دو تیم باهم به شدت درگیر شدند.
درگیری شدید محمود فکری در لیگ یک
درگیری شدید فیلیپ کوتینیو، بازیکن وستهم، با بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، در جریان دیدار امروز عصر دو تیم خبرساز شده است.
تظاهرات ضددولتی مردم معترض به سیاستهای مکرون به درگیری وخشونت با پلیس فرانسه منجر شد.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع سوری از حمله تروریستهای جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در حومه غربی حلب خبر دادند.
منابع سوری از درگیری های شدید در شمال غرب حلب خبر دادند.
درگیری شدید مقامات عرب در افتتاحیه جام خلیج‌فارس!
دی سال گذشته گزارش یک درگیری خونین با سلاح گرم در یکی از مناطق جنوبی پایتخت به پلیس اعلام شد و وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جوانی به نام شهرام را مشاهده کردند که با شلیک گلوله‌های متعدد بشدت زخمی شده و روی زمین افتاده بود که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ