دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه درباره وضعیت بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر گفت: بررسی‌ها برای شناسایی افرادی که احیاناً بی‌گناه بازداشت شده‌اند، یا در خرابکاری‌ها و ناامنی نقشی نداشته‌اند، تسریع شده است و در این راستا، بخش قابل‌توجهی از بازداشت‌شدگان استان تهران یعنی افزون بر ۶۲۰ نفر تا شب گذشته آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را به منزله چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌ها دانست.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران پرداخت شد.
با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در جریان گفتگوی تلفنی ضمن محکومیت هتک حرمت ساحت قرآن کریم در سوئد و دانمارک تاکید کردند: آزادی بیان نباید سایر آزادی‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سلطه نژادپرستی و توهین به اعتقادات مردم و به تمسخر گرفتن هنجارهای اجتماعی از مظاهر آزادی غربی است که این روزها شاهد آن هستیم.
طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد.
پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
پویش مردمی «همیاری تا رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان‌های کشور برگزار شد و ۷۲۷ زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
سفیر کشورمان در قطر از آزادی هفت زندانی ایران از این کشور خبر داد.
سفیر ایران در قطر نوشت: «هفت زندانی کشورمان، با همکاری مقامات ذی ربط قطر، آزاد و راهی کشورمان شدند.»
یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد که در نتیجه، عملکرد گردان‌های قسام در جنین، رژیم صهیونیستی ناگزیر از به‌کارگیری نیروی هوایی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مینودشت- فرمانده انتظامی استان گلستان از آزادی ۳ برادر از چنگ آدم ربایان در مینودشت خبر داد.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.
نخست وزیر بلژیک از آزادی سه شهروند اروپایی دیگر در جریان تبادل زندانی با ایران خبر داد.
ورزشگاه آزادی مملوء از تماشاگران استقلال و پرسپولیس است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره زندان تربت حیدریه از آزادی ۱۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در تربت حیدریه خبرداد.
«کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ