مینودشت- فرمانده انتظامی استان گلستان از آزادی ۳ برادر از چنگ آدم ربایان در مینودشت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای ساخت این مجسمه 70792 متر مکعب بتن، 5700 تن سازه فولادی و 18500 تن میله های فولادی تقویت شده استفاده شد.
با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
همزمان با هشتم ماه می‌و برابر با ۱۸ اردیبهشت که به نام روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر نامگذاری شده است، برج آزادی و پل طبیعت به پاس خدمات سرخ‌وسپیدپوشان هلال‌احمر به رنگ قرمز درآمد.
سعید مهری می توانست با گلزنی در بازی برابر صنعت نفت به محبوبیتی کم نظیر نزد هواداران تیمش دست پیدا کند.
شاگردان سعید الهویی آخرین تمرین خود را پیش از مصاف برابر پرسپولیس در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
محل آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه تغییر کرد.
تعداد 400 هوادار روسی می‌توانند دیدار دوستانه برابر ایران را از نزدیک تماشا کنند.
مربی دروازه‌بانان اسبق پرسپولیس یک روز ویژه را در استادیوم آزادی بعد از برتری مقابل تیم سابق خود پشت سر گذاشت.
لازم است تأکید نمایم که در مدت ۳ سال زندان، هرگز از "هیچکس" تقاضایی تحت عنوان حل مشکل و یا تخفیف زندان و یا آزادی از زندان نداشته‌ام تا آنجا که حتی برادر عزیزم مرحوم علیرضا را هم از پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت و گاه در ملاقات‌ها بیان می‌کرد نهی کردم.
بابک نمازی، برادر سیامک نمازی، به المانیتور گفت که امیدوار است دولت بایدن برای آزادی زندانیان «بر مبنای مسائل بشردوستانه» تلاش کند. نمازی گفت: «دولت از روز اول اعلام کرده است که آزادی گروگان‌های آمریکایی ارتباطی با توافق هسته‌ای ندارد و ما باید ببینیم که این موضوع به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه».
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
برادر پوگبا که به اتهام اخاذی از او در زندان بود، به صورت مشروط آزاد شد.
رییس جمهور پیشین ایران تاکید کرد که نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند و در نتیجه آزادی به بهانه حفظ امنیّت، پایمال شود یا امنیّت که شرط استقرار سامان و نظم خوب در جامعه است به نام آزادی نادیده انگاشته شود.
خاتمی گفت: اینک که جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد. به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۱۶۰ میلیون تومان از برادر مقتول طلب داشتم/ ماجرای قتل در رستوران ژاپنی محله چیذر/ ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه/ دستگیری عامل قتل رهگذر بی گناه/ درگیری خونین کارگران رستوران/ پشت پرده کودک ربایی در پارک قلم/ آزادی داماد با بخشش پدر و مادر
دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد
تیم مهرام تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی بار دیگر هشدار داد که سکوهای این ورزشگاه امکان ریزش دارند.
فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت پرونده در دست بررسی و اقدام قرار گرفت. بعد از دستگیری سارق به هفت فقره سرقت اعتراف کرد و مشخص شد که ۲۵ روز پیش از زندان آزاد شده است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: این تیم علاوه بر هماهنگی بالایی که دارد یک تیم کامل هم روی نیمکت دارد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت با برتری شاگردان یحیی گل محمدی و گلزنی مهاجم هلندی این تیم همراه شد.
بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، طالب ریکانی در اختیار رضا پرکاس قرار گرفته و می‌تواند تیمش را در بازی این هفته همراهی کند.
مهاجم تازه‌وارد فولاد برای گلزنی مجدد در ورزشگاه آزادی انگیزه‌های زیادی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ