شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
برای ساخت این مجسمه 70792 متر مکعب بتن، 5700 تن سازه فولادی و 18500 تن میله های فولادی تقویت شده استفاده شد.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ گروگان حادثه آدم‌ربایی در قرچک خبر داد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
یکی از هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از روی سکوهای تماشاگران سالن ورزشگاه آزادی به زمین سقوط کرد.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
ورزشگاه آزادی به‌عنوان محل میزبانی پرسپولیس در آسیا با چند مشکل اساسی مواجه است که باید تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه نسبت به رفع آنها اقدام شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها با استفاده از ابزارهای برآمده از رنسانس، به صورت جعلی در قلب جهان اسلام تعبیه شده و صلح و آزادی جهان اسلام را به گروگان گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
دیدار روز چهارشنبه شهرداری گرگان برابر الریاضی، فرصتی برای اینکه نماینده کشورمان ضمن جبران تنها شکست دور رفت، جایگاه خود در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات لیگ وابا را تثبیت کند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا فردا میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.
فدراسیون بسکتبال ایران از امکان حضور هواداران دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در سالن آزادی تهران خبر داد.
۱۴ماهیگیر ایرانی که ۸ سال در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امورخارجه آزاد و بامداد یکشنبه (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شدند.
سرمربی تیم ملی ایران درست ۴ سال پس از آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی موفق به کسب پیروزی شد.
برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
تیم مهرام تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
مربی دروازه‌بان‌های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه (۴ مهر) گفت: : امکان دستگیری بی‌گناهان در اغتشاش و آشوب‌ها وجود دارد، دستور دادیم بی‌گناهان و حتی کسانی که تقصیر کمی دارند همان جا آزاد شوند.
۴ هزار تماشاگر زن پرسپولیس در آزادی
بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌های جنوبی و جنوب غربی کشور دمای هوا، امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ به ۵۰ و بالای ۵۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز دما در اهواز، صفی آباد دزفول، دهلران، بستان، آبادان و امیدیه ۵۱ درجه سانتی گراد در شوشتر و رامهرمز ۵۰ درجه و در شوش ۵۲ درجه سانتی گراد به ثبت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ