دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه دولت بایدن همچنان در تلاش برای آزادی آمریکایی‌های دو تابعیتی زندانی در ایران است، گفت که این موضوع اولویت مهمی برای ما است.
تیم ملی جوانان ایران در شرایطی به مقام قهرمانی جهان رسید که اعضای تیم در بحرین حس بازی در خانه را داشتند.
با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران، از آزادی دو هزار و ۹۴۳ زندانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز جمعه با صدور بیانیه‌ای نوشت: از اینکه بالاخره می‌توانیم کامران قادری و مسعود مصاحب را پس از سال‌ها حبس در ایران بازگردانیم، بسیار آسوده‌خاطر شده‌ام.
مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اخبار منتشرشده درباره آزادی دو تبعه فرانسوی واکنش نشان داد و گفت: قوه قضائیه در اقدامی انسان‌دوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه دو تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط ورزشگاه آزادی قبل از دربی شماره 100 گلایه کرد.
درگیری‌ها میان نیروهای واکنش سریع سودان تحت فرماندهی حمیدتی و ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان وارد دومین روز خود شده است.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
داریوش شجاعیان و بابک مرادی سرشناس‌ترین بازیکنان هوادار هستند که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
با اعلام رنکینگ کشتی آزاد از سوی اتحادیه جهانی، نام دو کشتی‌گیر ایرانی در صدر اوزان 65 و 92 کیلوگرم دیده می‌شود.
میزان پاداش دو تورنمنت ساحلی تور آزاد آسیا و مسابقات قهرمانی مردان آسیا 40 هزار دلار اعلام شد.
قیمت دلار در روز گذشته حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد که از قله تاریخی خود که در ۱۱مهر به ثبت رسیده بود ۸۲۰ تومان کمتر بود و به قیمت تقریبی ۱۹ خرداد ماه بازگشت. مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که اگرچه پتانسیل افزایشی بودن بازار وجود دارد، اما بازارساز با تزریق بیشتر ارز در حال کنترل قیمت دلار در بازار آزاد است. در این میان دو نگاه کلی در میان معامله‌گران وجود دارد.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر جمهوری اسلامی است.
سازمان ملل می‌گوید به یک ایرانی-آمریکایی بازداشت شده اجازه خروج از ایران داده شده است.
منابع فلسطینی از درخواست رژیم صهیونیستی برای مسلح شدن شهرک نشینان به ویژه در قدس اشغالی خبر دادند.
دانشجوی دختر دانشگاه علامه طباطبایی از ماجرای آزادی دو زندانی با هزینه سفر اربعینش می گوید.
شهردار منطقه دو گفت: در بحث احقاق حقوق معوقه شهرداری حدود ۱۲ هزار مترمربع پلاک آزاد سازی کردیم و از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان ضرر شهرداری جلوگیری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ