معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: سلطه نژادپرستی و توهین به اعتقادات مردم و به تمسخر گرفتن هنجارهای اجتماعی از مظاهر آزادی غربی است که این روزها شاهد آن هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
رحیمی جهان آبادی گفت: در غرب اگر به یک هنرمند یا یک چهره سیاسی توهین کنند یا اگر درباره هلوکاست سوال شود از طرف دادگاه میلیون‌ها دلار یا یورو جریمه می‌شود. باید از غربی‌ها سوال شود آیا توهین به باور‌های عمیق قلبی میلیارد‌ها کار انسانی و حقوق بشری است؟
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
وزارت دفاع اوکراین مدعی شد که یک روستا در منطقه دونتسک را در ادامه ضدحمله کی‌یف که از سوی محور غرب پشتیبانی کاملی می‌شود، آزاد کرده است.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
باشگاه پرسپولیس برای قسمت غربی ورزشگاه آزادی بلیت 400 هزار تومانی به فروش خواهد رساند.
سوراخ کردن سر یا Trepanning یک نوع جراحی است که که در آن سوراخ‌هایی در جمجمه فرد ایجاد می‌شد تا عوارض ناشی از بیماری‌های درون جمجمه‌ای از بین رفته یا مسیر خون که در اثر جراحات مغزی مسدود شده بود آزاد گردد. در دوران باستان، سوراخ‌هایی در جمجمه افرادی که رفتار‌های غیرطبیعی داشتند ایجاد می‌شد.
بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با بلاول بوتور زرداری همتای پاکستانی تاکید کرد: کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند برخی کشور‌های غربی به اسم آزادی، توهین به مقدسات و نفرت پراکنی را در دستور کار خود قرار دهند.
با اینکه قرار بود تماشاگران به استادیوم آزادی نروند، اما ازدحام تعدادی از هواداران سرخابی بیرون از استادیوم مقابل درب غربی ورزشگاه مسئله ساز شد.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۹۰ نفر از افرادی که در جریان ناآرامی‌های اخیر در این استان بازداشت شده بودند با دستور رییس قوه قضاییه، آزاد شدند.
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی فوتبال ولز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ضمن تبریک این پیروزی به ملت ایران دستور ویژه‎‌ای برای آزادی زندانیان حوادث اخیر صادر کرد که در این راستا: روز گذشته در استان تهران ۱۹۵ نفر، ۱۴ نفر در استان هرمزگان، ۲۰ نفر در استان آذربایجان غربی، ۵۷ نفر در استان البرز، ۴۰نفر در استان کرمان، ۱۸ نفر در استان کردستان، ۲۰۴ نفر در استان فارس، ۷۸ نفر در استان مازندران، ۸۰ نفر در استان مرکزی، ۳۰ نفر در استان بوشهر و ۶ نفر در استان خراسان جنوبی آزاد شدند.
پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت تاکید کرد: بار اول نیست ادعای آزادی بیان که غرب دارد و از آن به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند، خلاف آن عمل می‌کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید دارد که با وجود باخت مقابل چین‌ همچنان‌ به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امیدوار است.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، احزاب حاکم در آلمان خواستار بسته‌شدن یک مرکز فرهنگی و فکری قدیمی ایران شدند.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۳ میلیون دلار تهاتر انجام شده است، گفت: برای راه اندازی تجارت آزاد مذاکره با کشورهای پاکستان، غرب آفریقا و شرق اروپا را دنبال می‌کنیم.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۳ میلیون دلار تهاتر انجام شده است، گفت: برای راه اندازی تجارت آزاد مذاکره با کشورهای پاکستان، غرب آفریقا و شرق اروپا را دنبال می‌کنیم.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
با قرارگیری بازی استقلال - مس روی سامانه بلیت‌فروشی مشخص شد که جایگاه زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی در ضلع غربی ورزشگاه و سمت جنوبی جایگاه ویژه (زیر جایگاه خبرنگاران) خواهد بود.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، گفت: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ