طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است که صحت ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.
براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد.
چهار عضو کادر فنی تیم ملی با حضور در ورزشگاه آزادی، فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا می‌کنند.
جلسه اداری دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حمید نوری سوئد به منظور بررسی آزادی یا گذراندن ادامه حبس او در ایران، برگزار شد.
خانواده «حمید نوری» ایرانی زندانی در سوئد، اطلاعاتی در خصوص آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مطرح کردند.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خانواده حمید نوری ایرانی زندانی در سوئد، آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مورد بررسی قرار داد.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
حمید عباسی، پدر آرمیتا عباسی از زندانیان حوادث اخیر، در صفحه اینستاگرامی خوداز آزادی دخترش خبر داد.
دیدار پرسپولیس و نساجی کاملا بر خلاف انتظار حمید مطهری، مربی جوان نساج‌ها، پیش رفت.
حمید رسایی به آژادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.
برای حمید مطهری بعد از سه سال کار و زندگی با پرسپولیس، رویارویی با تیم سابق، یک احساس دوگانه به همراه خواهد داشت.
در یکی از بازی های مهم هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پرسپولیس در استادیوم آزادی میهمان نساجی با هدایت حمید مطهری خواهد بود.
اهالی جولان اشغالی با تسلیت شهادت ناصر ابو حمید، بر ایستادگی کنار ملت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تا زمان آزادی کامل فلسطین تاکید کردند.
حمید پورآذری، سهیلا گلستانی و فائزه آیین، از هنرمندان تئاتر، آزاد شدند.
یکی از ماندگارترین گلهای تاریخ فوتبال حمید درخشان در دقیقه 90 به نماینده عربستان و درورزشگاه آزادی زده شد.
رضا شجیع با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به سمت سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی منصوب شد.
«حمید نوری» کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، آبان ۱۳۹۸ برای رسیدگی به حل اختلافات شخصی آشنا به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکلهم توسط پلیس این کشور بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. اتهام حمید نوری بر اساس ادعا‌های واهی تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین این است که در مقطعی از زمان زندانبان آن‌ها بوده است.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مسائل کنسولی دوجانبه و بویژه پرونده سیاسی شده حمید نوری و تلاش‌های گروهک تروریستی منافقین در پیشبرد این پرونده که به روابط دوجانبه و دیرینه دو کشور آسیب وارد کرده، اشاره نمود و از دولت جدید سوئد خواستار آزادی این شهروند بی گناه ایرانی شد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
سرمربی استقلال در اواخر نیمه دوم واکنش های جالبی به تصمیمات حمید حاج‌ملک داشت؛ او روی سکوهای آزادی به مرز جنون رسیده بود.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دقایق پایانی نیمه اول استقلال و نساجی وارد ورزشگاه آزادی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوئد ضمن اشاره به فرآیند و رأی غیر قانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیر قابل قبول خواند و بر ضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری ایشان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ