پیرو سفر اخیر حسین امیر عبداللهیان به امارات و رایزنی رئیس دستگاه دیپلماسی با مقامات عالی‌رتبه این کشور و موافقت رییس امارات عربی متحده، تعداد ۱۵ نفر از اتباع ایرانی زندانی در آن کشور مورد عفو قرار گرفتند و بزودی پس از طی مراحل اداری، به میهن باز خواهند گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.
در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان باید توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه خواهد بود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ گروگان حادثه آدم‌ربایی در قرچک خبر داد.
وزیر امور خارجه بلژیک در واکنش به آزادی تبعه این کشور که به جرم جاسوسی در ایران زندانی بود گفت که وی در پی ۱۵ ماه دیپلماسی محتاطانه آزاد شد.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، جدال ۲ تیم پرسپولیس و گل‌گهر است که از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به وضعیت حال حاضر استادیوم آزادی، مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
قیمت سکه و طلا امروز نسبت به دیروز افت کرده به طوری که سکه بهار آزادی تا این لحظه به قیمت ۲۴ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسیده است.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
استقلال و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۲۰ میلیون تومان معامله شد.
تصویری از امیرحسین رحیمی، لحظاتی پس از آزادی منتشر شد.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
تمرین تیم ملی فوتبال روز یکشنبه ( ۱۵ آبان ۱۴۰۱) در کمپ شماره ۲ تیم‌های ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا اواخر امروز چهارشنبه ۱۵ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای پمپاژ به بازار آمریکا با هدف کاهش قیمت را آزاد می کند.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ یک از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه در محوطه‌های دانشگاه بازداشت نشده اند و این دستگیری‌ها همگی در سطح شهر و مناطق مختلف بوده است، اما با این حال دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان بوده است.
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: بسیاری از دانشجویان بازداشتی در جریان درگیری‌های اخیر با وساطت این نهاد و وزارت علوم آزاد شده‌اند و تعداد دانشجویان همچنان در بازداشت بسیار محدود و حداکثر ۱۵ نفر است که پرونده آنها در حال رسیدگی است.
این مسابقه به جای پنجشنبه ۱۴ مهر در روز جمعه ۱۵ مهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
۱۵ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد در جریان بازدید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک از زندان خورین ورامین آزاد شدند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ