با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
درهای ورزشگاه آزادی ساعت ۱۴ فقط به روی تماشاگرانی که بلیت دارند، باز می‌شود.
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
کاپیتان امروز پرسپولیس در مورد جنجالهای بازی این تیم در ورزشگاه آزادی سکوت کرد.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
شورای تامین: بازی پرسپولیس و پیکان فقط در آزادی!
تصمیم به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش باشگاه هوادار تهران را نیز برانگیخت.
امیر قلعه‌نویی برای کسب پیروزی مقابل استقلال شاگردانش را بار دیگر در استادیوم آزادی راهی میدان خواهد کرد.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال از حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده خبر داد.
سقف تماشاگران استقلال در آزادی؛ فقط ۳۰درصد!
رحیمی جهان آبادی گفت: اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می‌کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می‌شود و چاره‌ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
مربی آلومینیوم یک هفته پس از اظهارات سرمربی استقلال علیه نمایش اراکی‌ها در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مربی آلومینیوم یک هفته پس از اظهارات سرمربی استقلال علیه نمایش اراکی‌ها در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
استقلال در 6 بازی گذشته خود در استادیوم آزادی، تنها موفق به زدن یک گل شده است.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و ... را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ