جنبش حماس صدور حکم آزادی قاتل صهیونیستِ شهید معطان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را به منزله چراغ سبز به افزایش جنایات صهیونیست‌ها دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
«مرسیترون» روش دیگری بود که در آن بیمار از یک ماسک گاز آن‌قدر منواکسیدکربن استنشاق می‌کرد تا دچار خفگی شود. پس از آنکه اخبار مربوط به جنایت‌های او در شهرپیچید تحقیقات گسترده‌ای درباره این اقداماتش انجام شد و در پی آن، او به جرم قتل از نوع درجه دوم محکوم شد و از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ را در زندان گذراند و پس از آن با داشتن آزادی مشروط از زندان آزاد شد. با این حال عنوان یک پزشک قاتل برای همیشه روی پیشانی او ماند!
شورش اخیر واگنرها در روسیه و عقب‌نشینی آن‌ها با میانجی‌گری رئیس‌جمهور بلاروس شبهات زیادی را به وجود آورد. شاید توطئه نیز یکی از گزینه‌ها برای بروز چنین رخدادی باشد. جلیل رحیمی جهان آبادی، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، این باره به گفتگو با تابناک پرداخته است و اتفاقات اخیر را قابل پیش‌بینی دانست.
امین گلریز، جرم‌شناس و قاضی اسبق تهران: این میدان؛ سمبل شهر تهران است، بنابراین قاتل با اقدامش پیامی دارد
یکی از نمایندگان مخالف فاطمی امین وزیر اسبق صمت که به زدوبند برای آزادی یک زندانی متهم شده بود در این‌باره توضیح داد.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
واشنگتن پست از طریق درخواست قانون آزادی اطلاعات به کتابخانه ریاست جمهوری اوباما، بیش از ۹۰۰ عکس گرفته شده توسط عکاسان رسمی کاخ سفید در ۱ می ۲۰۱۱ را جمع آوری کرد.
برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان دربی اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از سکو‌های ورزشگاه کردند.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جا‌های دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود؛ بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
یکی از افرادی که دیروز آزاد شد پسری بود متولد سال ۷۴. وی تا قبل از این فوتبالیست بود و در یکی از تیم‌ها بازی می‌کرد. اما به‌خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمد به سمت مواد رفت و در درگیری دست به جنایت زد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
با تصمیم شورای تامین مقرر شد در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال، از طبقه دوم ورزشگاه آزادی استفاده نشود و تنها ۳۰ درصد از طبقه اول ورزشگاه به تماشاگران اختصاص یابد.
نوبراندازان اجاره ای به اسم آزادی، ورزشکاران و مدال‌آوران ملی را با فحاشی تخریب می‌کند و از مجرمانی که در روزهای ناامنی مرتکب قتل و جنایت شده‌اند، قهرمان می‌سازند.
کارآگاهان جنایی اهواز روز ۱۷ آذر سال گذشته وقتی از وقوع یک قتل مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد و مدارک موجود حکایت از آن داشت که مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل است، کشته شده است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
اردوی تیم کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی‌گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوها قابل قیاس نیست.
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفیر سوئد ضمن اشاره به فرآیند و رأی غیر قانونی دادگاه آقای حمید نوری را غیر قابل قبول خواند و بر ضرورت تبرئه کامل و آزادی فوری ایشان تاکید کرد.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.
علیرغم نقاط ضعف قابل توجه در سبک بازی پرسپولیس، پیروز شدن مقابل فولاد تحت هدایت جواد نکونام خیلی دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ