باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس کل سازمان بازرسی کشور امروز در سازمان لیگ حاضر شد تا روند ثبت قراردادها را بررسی کند.
سپاهان روی سایت این باشگاه مدارکی را مرتبط با قرارداد پیام نیازمند منتشر کرد.
گفته می‌شود رحمتی هنوز مدرک A آسیا ندارد و به همین خاطر نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد. نساجی با قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی ایران، یکی از چهار سهمیه باشگاهی فوتبال ایران در آسیا شده
منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
باشگاه بارسلونا برای دفاع از حیثیت و اعتبار خود رسما از پنج خبرنگار و روزنامه‌نگار اسپانیایی شکایت کرده است. بارسا معتقد است آن‌ها بدون مدرک، اتهاماتی سنگین و بی‌اساس را به باشگاه نسبت داده‌اند.
اداره مالیات اسپانیا در آوریل 2022 به دادستانی بارسلونا اطلاع داده بود که نتوانسته به مدرکی دست یابد که نشان دهد بارسلونا داوران را خریده باشد.
نشریه مارکا ادعا کرده در پرونده رسوایی اخیر علیه باشگاه بارسلونا، هیچ مدرک محکمی علیه باشگاه کاتالانی وجود ندارد.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
باشگاه سپاهان مدعی شده قبل از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس داور باید خطای هند مدافع این تیم را می‌گرفت.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
باشگاه یونتووس مدعی شد که مدارکی دارد که می تواند منجر به حذف رای کسر 15 امتیاز شود.
وزیر حمل و نقل آمریکا، برغم فلج شدن خطوط هوایی در این کشور، احتمال حمله سایبری را رد کرد.
باشگاه پرسپولیس گام بلندی را برای رفع نقایص خود در بخش آکادمی برداشت.
وزیردفاع گفت: طرف اوکراینی هیچ مدرکی دال بر استفاده روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ با این کشور در نشست فنی ارائه نکرد و آن را به جلسات بعد موکول کردند.
بنا به گفته‌ی محققانِ دانشگاه پِکینگ، بررسی بیولوژیکیِ استخوان‌های اسکلتِ یک زن، قطع عضو به علل پزشکی و دیگر علل را رد کرده و نشان داده است که قربانی حداقل پنج سال پس از اجرای مجازات زنده مانده است.
مدرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره ایران گفت که هیچ مدرکی دال بر توسعه برنامه هسته‌ای تهران وجود ندارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ مدرکی دال بر ارسال موشک بالستیک از سوی ایران به روسیه وجود ندارد.
سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ارتش آمریکا هیچ مدرکی دال بر اینکه تهران برای مسکو موشک بالستیک تأمین کرده، در اختیار ندارد.
باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آماده کرده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.
بهداد اقبالی ۴۶ ساله ساکن لس‌آنجلس آمریکاست و تابعیت آمریکایی دارد. او دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه برکلی کالیفرنیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ