گفته می‌شود رحمتی هنوز مدرک A آسیا ندارد و به همین خاطر نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد. نساجی با قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی ایران، یکی از چهار سهمیه باشگاهی فوتبال ایران در آسیا شده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات نظری روشنفکری دینی در کشور ما غیاب فکر تاریخی در اندیشه‌های شماری از نمایندگان آن است. فکر تاریخی داشتن صرفا توصیه کردن به مطالعه تاریخ یا اطلاع از تاریخ نیست. کما اینکه کافی نیست، بگوییم فهم بشری از همه چیز و از جمله دین در «قبض و بسط» است. چطور می‌توان درباره «دین و قدرت» و نسبت اسلام با قدرت سخن گفت و درباره پیامبر رحمت و سیره او داوری کرد بدون آنکه تصویر روشن، درست، متخصصانه و کارشناسانه تاریخی ناظر به متون از تاریخ و تاریخ‌نگاری سیره داشت؟
نساجی مازندران تلاش می‌کند یک بازیکن خارجی به اسکواد خود اضافه کند.
رحمتی اولین اخراجی لیگ برتر ۲۳
تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین بازی خانگی نیمه اول را با شکست به رختکن رفت.
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
مهدی رحمتی قصد دارد درهای نساجی را به روی جوانان مستعد باز کند.
رحمتی بار دیگر در مستطیل سبز حاضر شده اما اینبار با یکی دو نسل تفاوت.
تیم ملی المپیک در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه برابر تیم الامارات به تساوی یک-یک دست یافت.
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند در لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشته باشند.
مهاجم خارجی آلومینیوم بدون مشکل مشغول تمرین برای دیدار با نفت MIS است.
جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن نگاه قدرت‌های جهانی به سایر کشور‌ها و بی اهمیت بودن نسبت به آن‌ها را سوژه کاریکاتور خود قرار داده است.
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
سرمربی آلومینیوم ۶ بازی بدون شکست پشت سر گذاشته که چهار مسابقه را برابر مدعیان برگزار کرده است.
امروز در تبریز تراکتور و آلومینیوم مصاف جانانه ای با هم داشتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از برتری تیمش مقابل مس کرمان به شدت از صداوسیما به علت پوشش بازی این تیم با یک دوربین و بدون حضور گزارشگر در استادیوم پخش کرده است.
منصوری نوشت: خدا رحمت کند دکتر کاتوزیان پدر حقوق ایران را که سال‌ها پیش گفت، این روندی که شورای نگهبان در پیش گرفته خطرناک است و ما را به ناکجاآباد خواهد برد. روند استصوابی که باعث شد راه‌یافتگان به مجلس به جای وکیل‌المله بودن، وکیل‌الدوله باشند.
هافبک آلومینیوم برای دومین دیدار پیاپی دور از فهرست نفرات این تیم برابر فولاد است.
بابونه دارای خواص ضدمیکروبی و ضدقارچی فراوانی است و از این رو می‌تواند در پیشگیری از بروز عفونت‌های میکروبی و قارچی در بدن زنان نیز جلوگیری کند. مصرف منظم دمنوش بابونه باعث کاهش التهاب ارگان‌های مختلف بدن از جمله رحم شده و در پیشگیری از بروز عفونت‌های رحمی و دستگاه تناسلی زنان بسیار مؤثر است و می‌تواند به درمان عفونت‌های رحمی نیز کمک شایانی کند.
ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
سرمربی آلومینیوم برای هفتمین بازی متوالی خارج از خانه شکست‌ناپذیر ماند.
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود دست نیافت.
سرمربیان دو تیم آلومینیوم و ملوان بعد از پایان بازی امشب در نشست خبری حضور پیدا نکردند.
آیت‌الله جنتی، ایران را مملکت علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و مهدوی برشمرد و اظهار داشت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت علیه السلام) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.
دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند پدران ما را رحمت کند که این میراث (بودن در مسیر اهل بیت (ع)) را برای ما گذاشتند، امیدواریم که قدر این نعمت را بدانیم و راه را به درستی بپیماییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ