باشگاه یونتووس مدعی شد که مدارکی دارد که می تواند منجر به حذف رای کسر 15 امتیاز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همانطور که بارها به طور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
بر اساس اعلام این خبرگزاری، ارتش و دادستان منطقه مذکور اعلام کردند که ۳ نفر از جمله ۲ نظامی بر اثر سقوط هواپیمای سبُک آنها در تپه‌ ای در جنوب فرانسه کشته شدند.
مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار ۳۰۰۰ ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود ۱۰۰ خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به ۳ بانک است.
درباره برخی بازیکنان استقلال بر اساس مبالغ دریافتی‌شان شایعاتی مبنی بر فسخ یکطرفه آنها به وجود آمده است.
معاون دیوان عدالت اداری با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۵ قانون جدید تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری، گفت: طبق این تبصره از قانون، دستگاه‌ها و ماموران دولتی و حاکمیتی مکلف هستند که هرگونه تصمیم‌گیری در مورد افراد را به آنها ابلاغ کنند زیرا این تصمیمات برای اشخاص دارای آثار حقوقی از منظر بازه زمانی قابل اعتراض است.
تیم‌های باشگاهی فوتبال اسپانیا در آستانه رسیدن به خط پایان لالیگا تلاش خود را مضاعف می‌کنند، چرا که هر یک پله‌ای که در جدول بالاتر بروند، درآمد آنها را افزایش خواهد داد.
بر اساس بیانیه نیروی دریایی، خدمه بازداشت شده این زیردریایی ۴۵، ۵۴ و ۶۳ ساله و همگی کلمبیایی بودند. آنها ادعا کردند که از سوی یکی از تشکیلات قوی قاچاق مواد مخدر، مجبور شده‌اند تا این زیردریایی را به آمریکای مرکزی ببرند.
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: شناورسازی سهمیه آرد نانوایان بر اساس عملکرد آنها، مشارکت مردم در نظارت بر عملکرد نانوایان و تکمیل داده‌ها از این طریق و افزایش کمک هزینه پرداختی عملیاتی خواهد شد.
رابطه بیم امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی همواره بر اساس احترام بوده است، هر چند آنها در مقاطعی با هم اختلاف نظر هم داشتند.
از دیروز تا امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲ نفر از آنها بستری شدند.
بر اساس برآوردهای دو مشاور تجارت کشاورزی، کشاورزان برزیلی در این فصل، سویا را با سرعت بیشتری می‌کارند. آنها به پیشرفت‌های قابل‌توجه بزرگ‌ترین تولیدکننده سویا در برزیل، به عنوان محرک این روند اشاره کردند.
از دیروز تا امروز ۳ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۳ نفر از آنها بستری شدند.
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یا تقریباً نیمی از جمعیت سومالی از خشکسالی رنج می برند، و از میان آنها ۲۱۳ هزار نفر در معرض خطر گرسنگی هستند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان ورود محققان به حوزه تولید محصولات نانو در بخش پزشکی و حمایت از آنها بیش از سایر حوزه هاست.
بر اساس دستور وزیر اقتصاد کمیته‌ای متشکل از این وزارتخانه، سازمان برنامه، بانک‌ها، نمایندگان مجلس و کارآفرینان به منظور الحاق پیشنهاد آنها به لایحه بودجه ۱۴۰۲ تشکیل می‌شود.
شهردار تهران گفت: احکام مدیران شهری یکساله صادر شده بود و برهمین اساس تعدادی از آنها تغییر کردند.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ