مدرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره ایران گفت که هیچ مدرکی دال بر توسعه برنامه هسته‌ای تهران وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ یک از اعضای کادر فنی پورتو در مصاحبه پس از بازی با اسپورت تی وی شرکت نکردند.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
مورچه های سرباز اصطلاحی است که برای گروهی از مورچه ها که وظیفه محافظت از کلونی خود را دارند بکار می رود.مورچه های سرباز به ویژه در گروه مورچه های قرمز یکی از بی رحم ترین و بی پرواترین مورچه های جهان محسوب می شوند. این مورچه ها تقریبا به هیچ چیزی که در مسیرشان باشد رحم نمی کنند و با استفاده از تعدد بی شمار خود فرصتی برای دفاع به قربانی خود نمی دهند.
سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.
با مشخص شدن قرعه تیم‌های لیگ برتری، آنها برای هماهنگی دیدارهای تدارکاتی نیز اقدام خواهند کرد.
مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.
ستاره ایرانی کاسیم پاشا ترکیه دور از تمرینات گروهی تیمش است.
گروهی از محققان با کمک علم مکانیک کوانتومی از هیچ انرژی تولید کرده اند.
گروسی در ادامه عنوان کرد که ایران تاکنون سلاح هسته‌ای نساخته است و غرب باید تلاش‌های خود برای ممانعت از ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران را دوبرابر کند.
اسلامی گفت: امروز به صراحت اعلام می‌کنیم و بار‌ها هم آژانس اعلام کرده است که هیچ فعالیت و سایت اعلام نشده در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که بتواند به تهران سفر کند تا مسائل اختلافی با ایران را حل و فصل کند. با این حال رافائل گروسی تاکید کرده که مذاکرات در بن‌بست است و پیشرفتی حاصل نشده است. مقامات ایران پیش‌تر تاکید کرده بودند که گروسی قرار است در آغازین روز‌های سال نو میلادی به تهران سفر کند. با این حال لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال در توییتی تاکید کرده است که مطلقا هیچ برنامه مشخصی برای سفر مقامات آژانس با یا بدون گروسی در آینده نزدیک وجود ندارد.
گروسی در ادامه گفت: در عین حال ما در زمینه برخی شفاف‌سازی‌ها از سوی ایران با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم [شفاف‌سازی] درباره ذرات اورانیوم یافت‌شده توسط بازرسان ما که در اصل نباید در معرض هیچ گونه فعالیت هسته‌ای قرار می‌گرفتند. نیاز به شفافیت است.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
هیچ یک از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
رافائل گروسی، گفت که آژانس فکر نمی‌کند هنوز زمان آن فرا رسیده باشد که اذعان کند ایران یک قدرت هسته‌ای است و هیچ اطلاعاتی دال بر این که جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در حال پیش‌برد یک برنامه تسلیحات هسته‌ای است، در اختیار ندارد.
گروسی مدعی شد که ایران در نشست اخیر در وین درباره برنامه هسته‌ای خود هیچ چیز جدیدی ارائه نکرد، با این وجود مذاکرات در هفته‌های آینده ادامه خواهد یافت.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.
خاویر زانتی، قائم مقام اینتر، می‌گوید این تیم ترسی از رویارویی با بایرن مونیخ و بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ندارد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف در نیمه اول، دو بار دروازه خود را برابر برایتون و پاسکال گروس باز شده دید.
یک تحلیل‌گر مسائل هسته‌ای گفت: یک عده می‌گویند آژانس تحت سلطه آمریکا و صهیونیست است اما اگر اینطور بود چطور ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشارهای ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ