باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس مهدی تاج اعلام کرد که تمام باشگاه‌ها مدارک خود برای بازیکنان هفته اول را تحویل داده‌اند.
دو بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
باشگاه استقلال اعلام کرد که به حکم محرومیت چهار ماه ریکاردو ساپینتو معترض است و آن را ناعادلانه می داند.
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات استراماچونی را پرداخت کرده‌ایم.
عضو کمیته استیناف مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت در چارچوب قانون به باشگاه های مجوز نگرفته کمک خواهیم کرد.
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
استقلالی‌ها نسبت به قضاوت پیام حیدری در دربی شاکی هستند.
مدارک استقلال در آخرین روز بارگذاری شد
باشگاه استقلال در مورد زمان بارگذاری مدارک مورد نیاز برای مجوز حرفه ای توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درخصوص روند بارگذاری مدارک جهت دریافت مجوز حرفه ای اطلاعیه ای را صادر کرد.
معتمدکیا همچنین اعلام کرد که پرسپولیس و استقلال امکان آپلود مدارک جدید خود را خواهند داشت: این دو باشگاه می‌توانند در این راستا در سامانه صدور مجوز حرفه‌ای نسبت به بارگذاری و ارائه مدرک مثبته خود اقدام کنند.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
مسئولان استقلال هنوز از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستند و اقدامات خود را جلو می‌برند.
با وجود این که باشگاه پرسپولیس مدارک خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی از سوی AFC را تکمیل کرده است اما سابقه بد گذشته باشگاه‌های ایران ممکن است دردسرهایی را برای این باشگاه ایجاد کند.
فرصت باشگاه‌های آسیایی برای کامل کردن مدارک و ارائه مستندات مجوز حرفه‌ای روز جمعه به پایان می‌رسد و باشگاه استقلال ساعات دلهره آوری را برای حل مشکلات مالی پیش روی خود می‌بیند.
باشگاه استقلال با انتشار چهار فریم مدعی شد که پنالتی گرفته‎شده روی رضا میرزایی درست بوده است.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
صالح مصطفوی، دستیار فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء این روزها در امارات دوره مربیگری A آسیا را می‌گذراند.
بیانیه و مدارک استقلال علیه تراکتور درباره پنالتی‌های دیروز
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آماده کرده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.
نحوه تعامل ریکاردو ساپینتو پرتغالی با بازیکنان استقلال صحنه‌های جالبی در تمرینات استقلال رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ