معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.
ارائه مدرک جدید به سازمان لیگ، تنها راه سرلک برای فرار از موقعیت بحرانی کنونی است.
برای نخستین بار فدراسیون جهانی مدرک A بین المللی را به محسن نصراصفهانی اعطا کرد.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضدتروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده است.
دو بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال موفق به پشت سر گذاشتن دوره مربیگری درجه A شدند.
گفته می‌شود رحمتی هنوز مدرک A آسیا ندارد و به همین خاطر نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی حضور داشته باشد. نساجی با قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی ایران، یکی از چهار سهمیه باشگاهی فوتبال ایران در آسیا شده
شبکه المسیره در یک مستند جدید تحت عنوان نفوذ با استناد به برخی مدارک و اسناد محرمانه، از تلاش آمریکا برای ایجاد یک پایگاه سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا (سیا) در یمن، پرده برداشته است.
اکثریت قریب به اتفاق سران دولتی در کشور‌های مختلف جهان تحصیلات تکمیلی دارند. برخی از رهبران جهان، به طور خاص رشته علوم سیاسی یا حقوق را در دانشگاه خوانده اند.
سعید که دزد اصلی در سرقت این ماشین‌ها است می‌گوید: من ۳۹ سال دارم و تا امروز حدود ۱۲ سال سابقه زندانی شدن به دلایل مختلف دارم. ۳ سال قبل بعد از اینکه آزاد شدم، توبه کرده و تصمیم گرفتم دیگر هیچ جرمی مرتکب نشوم. راستش اگر شرایط اقتصادی این‌گونه نبود و همسرم طلاق نمی‌گرفت هرگز دوباره دست به سرقت نمی‌زدم.
طبق مصوبه مجلس، اگر گزارشگر فساد، مدارک را از طریق اعمال مجرمانه به دست آورده باشد، مشمول حمایت و پاداش این قانون نمی‌شود.
باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه مدعی شد عملکرد کمک داور در اعلام گل این تیم صحیح بوده است.
یوونتوس به دنبال مدرکی محرمانه علیه فدراسیون فوتبال ایتالیا است که امید آنها به بازگشت 15 امتیازشان را افزایش داده است.
باشگاه استقلال با انتشار یک ویدئو از برخورد شایان مصلح و ارسلان مطهری در نیمه اول، مدعی شد داور یک خطای پنالتی برای آن‌ها نگرفته است.
باشگاه سپاهان مدعی شده قبل از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس داور باید خطای هند مدافع این تیم را می‌گرفت.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
باشگاه پرسپولیس گام بلندی را برای رفع نقایص خود در بخش آکادمی برداشت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا آیین‌نامه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها را اعلام کرد.
به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران مسئول روزنامه‌هایی که خبرنگاران در آن‌ها مشغول به کار بودند، اگر مدارک مستند بدهند یا ندهند، این پرونده‌ها پیگیری می‌شود. ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گزارشی ارائه کرده‌است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پیگیری آن است.
باشگاه استقلال لایحه خود را در دفاع از ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آماده کرده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.
مجری تلویزیون موفق شد مدرک درجه A مربیگری فوتبال را دریافت کند.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ