منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد حسین مرادمند با اقدامی به موقع در همان ابتدای دیدار با صنعت نفت یک موقعیت خطرناک را از صنعتی‌ها گرفت.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از شکست برابر پرسپولیس گفت: گلی که حریف زد در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
عبدی خطاب به علم الهدی نوشت: این مشکل شماست نباید موقعیت خود را به حجاب گره میزدید. حالا هم کار چندانی نمیتوانید انجام دهید.
شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.
مهدی ترابی با حرکت تکنیکی و فردی خود به دنبال گرفتن یک موقعیت پنالتی دیگر بود که وحید کاظمی اما تنها با کارت زرد به استقبال او رفت.
مربی تیم گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش کار سختی مقابل تیم فولاد خواهد داشت؛ چراکه آنها برای جبران شکست در جام حذفی به زمین می‌آیند.
سعید دقیقی مربی شمس آذر گفت تیمش موقعیت های خوبی در ابتدا نیمه دوم داشت ولی روی کم کاری این نتیجه رقم خورد.
شروع تهاجمی رئال می رفت خیلی زود به گل اول این تیم ختم شده و کار لیورپول را تمام کند.
وضعیت کنونی در دنیا بسیار تفاوت کرده و انگلیسی‌ها نیز با شناختی که از روابط جاری بین‌المللی دارند، قطعاً موقعیت قرن نوزدهمی خود را از دست داده و بعد از جنگ دوم جهانی با توجه به شرایط تغییر کرده‌اند. اما تجربیات گذشته جهانی خود را به‌شکل واقع‌بینانه‌ای در روابط بین‌الملل به‌کار گرفته‌اند و این یکی از نتایج دوران گذشته‌شان است.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که فردا کار سختی مقابل هوادار در جام حذفی خواهند داشت.
مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.
گل زودهنگام کای هاورتز به لیورپول در موقعیتی عجیب آفساید تشخیص داده شده و مردود شد و البته تصمیم داور در این صحنه درست بود.
مهاجرانی در اعتماد نوشت: فرانسوی‌ها اصطلاح معنی‌دار «عقل سرد» را برای اعمال حاکمیت و شیوه حکمرانی به کار می‌برند. ما به جای «عقل سرد» که چینی‌ها استاد کاربری‌اش هستند، از «هیجان داغ» استفاده می‌کنیم. از شورای راهبردی سیاست خارجی همین انتظار می‌رود که در برابر سیاست‌های راهبردی چین در منطقه از تعبیر اخلاقی و عاطفی «جبران کردن» استفاده نکند.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
مربی گل‌گهر معتقد است به اندازه کافی برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس موقعیت به وجود آوردند.
تراکتور با سرمربی سابق رایو وایکانو و گزینه هدایت بارسلونا، وارد دوره تازه‌ای شده است.
تیم ملی کشورمان در یک موقعیت منحصر به فردر قرار دارد. آن‌ها می‌توانند با یک پیروزی کاری کنند که سنگین‌ترین شکست ایران در تاریخ جام جهانی فراموش شود. از سوی دیگر شکست در این بازی می‌تواند به معنی روز‌های سخت برای ملی‌پوشان باشد.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها موقعیت های بهتری نسبت به استقلال داشته اند.
مهدی تارتار می‌گوید ذوب آهن موقعیت های خوبی برای گلزنی برابر مس رفسنجان داشت اما مدافعان این تیم با از خودگذشتگی مانع این اتفاق شدند.
دروازه بان اسبق استقلال می گوید برای اظهارنظر درخصوص کیفیت فنی ساپینتو باید چند هفته دیگر صحبت کرد.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ