باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال آلمان بیانیه عجیبی را منتشر کرده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است.
اظهارات اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه استقلال در قالب انتشار بیانیه‌ای را به دنبال داشت.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
وزارت نفت عراق در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت بازاریابی نفت عراق به شرکت بوتاش ترکیه از آغاز مجدد صادرات و بارگیری نفت شمال عراق از روز شنبه ۱۳ ماه خبر داده است.
باشگاه نفت مسجد سلیمان در پاسخ به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان، بیانیه‌ای منتشر کرده است.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای تند به اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان پاسخ داده است.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه ای به شدت از اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.
مس کرمان با توجه به شرایطی که در دیدار حساس مقابل نفت آبادان از جهت داوری پشت سر گذاشت، طی بیانیه‌ای خواهان اجرای عدالت در دیدار با پرسپولیس شد.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
باشگاه نفت MIS جوابیه‌ای به بیانیه تراکتور درباره عدم سفر به مسجدسلیمان داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
باشگاه نفت مسجد سلیمان به خبر پیرامون جدایی سامان نریمان جهان واکنش نشان داد.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز در بیانیه ای از لغو تحریم عرضه نفت ونزوئلا به نفع خود خبر داد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز در بیانیه ای از لغو تحریم عرضه نفت ونزوئلا به نفع خود خبر داد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز در بیانیه ای از لغو تحریم عرضه نفت ونزوئلا خبر داد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز در بیانیه ای از لغو تحریم عرضه نفت ونزوئلا خبر داد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این اقدام، شرکت‌های دلال و صوری ایران در امارات، هنگ‌کنگ و هند را نیز هدف قرار داده است.
باشگاه پرسپولیس پس از بیانیه نویسی استقلال درباره مسائل داوری موضع گیری کرد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توطئه نهاد امنیتی اوکراین در انهدام خط لوله نفت ولگوگراد را خنثی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ